English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری دوره آموزشی تدوین گزارش عملکرد 9 ماهه برنامه و بودجه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و شرکت های تابعه

برگزاری دوره آموزشی تدوین گزارش عملکرد 9 ماهه برنامه و بودجه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و شرکت های تابعه
دوره آموزشی و توجیهی تدوین گزارش عملکرد 9 ماهه برنامه و بودجه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و شرکت‌های تابعه در سالن کنفرانس ستاد مرکزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، در راستای ابلاغ بخشنامه تدوین گزارش عملکرد برنامه و بودجه از سوی معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی به شرکت‌ها و شعب تابعه و همچنین افزایش کیفیت بودجه نویسی توسط همکاران تمامی واحدها، دوره آموزشی تدوین گزارش عملکرد 9 ماهه و برآورد 3ماهه پایانی سال 1401 و پیش بینی برنامه و بودجه سال 1402 با حضور مدیران ارشد ستاد مرکزی و نمایندگان واحدهای برنامه ریزی و مالی شرکت‌ها و شعب تابعه و همچنین نماینده شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا  برگزار شد.

گفتنی است؛ در این دوره آموزشی ضمن تشریح کلیات و چگونگی تدوین و تکمیل بخش‌های عملکردی 9 ماهه در جداول برنامه‌ها در حوزه‌های بازاریابی و فروش، تولید و عملیات، اطلاعات و ساختار، فروش خدمات، پروژه‌ها و طرح‌های سرمایه‌ای از جمله عمرانی، تجهیزات و ماشین‌آلات، عملیات، HSE، پرسنلی و آنالیز جداول مالی به تفضیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین همکاران حاضر در این دوره آموزشی نیز به رفع ابهامات و مسائل و سوالات خود در زمینه تکمیل فرآیند بودجه نویسی در جداول مورد نظر این معاونت پرداختند.  


   

۴ بهمن ۱۴۰۱ ۱۳:۰۲
تعداد کلیک: ۵۰۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500