English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری نشست مشترک مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با مسئولان ارشد منطقه ویژه اقتصادی سرخس

برگزاری نشست مشترک مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با مسئولان ارشد منطقه ویژه اقتصادی سرخس
مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با مسئولان ارشد منطقه ویژه اقتصادی سرخس دیدار و به گفت و گو پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «مهدی ذوقی» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه «مهدی علی اصغرزاده» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی امام خمینی(ره) و برخی مدیران شعبه مجتمع خراسان در نشستی مشترک با «محمدرضا کلائی» مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس و دیگر مسئولان ارشد منطقه ویژه اقتصادی سرخس درخصوص رفع مشکلات این منطقه و همکاری فی مابین دو مجموعه به گفت‌وگو پرداختند.

در ابتدای این نشست دکتر ذوقی با تاکید بر فراهم آوردن زمینه های همکاری فی مابین دو مجموعه و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه توان و ظرفیت ترانزیت در منطقه ویژه اقتصادی سرخس گفت: حضور قدرتمند شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این منطقه از نظر تجهیزات و نیرو باعث تقویت موقعیت منطقه ویژه در منطقه شرق و شمال شرق کشور میشود.

مدیر عامل شرکت انبارهای عمومی به مهمترین و اساسی ترین هدف این شرکت در راستای توسعه و اشتغال این منطقه اشاره کرد و افزود: با توجه به افزایش حجم حمل و نقل بین المللی و روند رو به رشد تجارت جهانی، مطالبه این شرکت برای حضور در خدمات حمل و نقل ترکیبی و همچنین حضور در کارگو فرودگاه سرخس و مشارکت در پروژه های مرتبط باعث بهره مندی و هم افزایی دو مجموعه خواهد شد.

وی با بیان برخی مشکلات موجود در منطقه ویژه اقتصادی سرخس و ارائه راه حل هایی برای رفع آن ها ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با تقویت و ادامه همکاری ها و استفاده کامل از امکانات بالقوه این منطقه، آن را به یک قطب قوی سرمایه‌پذیر تبدیل کرده و شاهد جذب مشتریان به این منطقه باشیم.

در ادامه مسئولان ارشد منطقه ویژه اقتصادی سرخس نیز از همکاری آتی با شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران استقبال نموده و بر جذب سرمایه و امکانات داخلی و خارجی به منظور نیل به اهداف مورد نظر با رعایت قوانین و مقررات مربوطه تاکید نمودند.

پس از پایان این نشست مدیر عامل شرکت انبارهای عمومی به همراه مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس از فرودگاه منطقه ویژه سرخس بازدید میدانی به عمل آوردند و در خصوص برخورداری از امکانات حمل و نقل و ترابری هوایی در مناطق ویژه اقتصادی به عنوان مهمترین ضروریت این مناطق  مذاکراتی نموده و نحوه اجرای عملیات ویژه اقتصادی و تجهیزات مورد نیاز را مورد بررسی قرار دادند.

گفتنی است؛ فرودگاه بین المللی سرخس با توجه به قرار گرفتن در نقطه صفر مرزی و دارا بودن مسیر پروازی بین مشهد  و سرخس  برای  ورود و خروج ترافیک هوایی بین المللی مناسب می باشد و سرویس‌های هوانوردی مورد نیاز جهت انجام پرواز سالم در محل قابل اجرا می باشد.








۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ۱۶:۲۷
تعداد کلیک: ۵۲۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500