English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مدیرکل گمرکات استان خراسان رضوی از عملکرد مطلوب شرکت انبارهای عمومی در شعبه مطهری قدردانی کرد

مدیرکل گمرکات استان خراسان رضوی از عملکرد مطلوب شرکت انبارهای عمومی در شعبه مطهری قدردانی کرد
مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در نشستی مشترک با ناظر گمرکات استان خراسان رضوی دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران؛ نشست مشترک «مهدی ذوقی» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با «جواد جعفری» ناظر گمرکات استان خراسان رضوی و مدیرکل گمرک مشهد در خصوص همکاری های دو جانبه این شرکت با گمرکات استان برگزار شد.

در این نشست دکتر ذوقی با اشاره به توسعه هرچه سریع تر شعبه مطهری و رفع موانع برای سرمایه‌گذاری های کلان در منطقه ویژه اقتصادی سرخس گفت:  سرمایه گذاری و تکمیل زیرساخت‌ها و راه اندازی فعالیت‌های مرتبط با تخلیه، بارگیری غلات، سوخت و...  در دستور کار شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این منطقه قرار دارد و حضور پر رنگ این شرکت در منطقه ویژه اقتصادی سرخس و افزایش همکاری ها با گمرکات استان خراسان رضوی باعث رونق اقتصادی در منطقه شرق کشور خواهد شد.

همچنین مدیرعامل شرکت انبارهایی عمومی به موقعیت استراتژیکی و آینده اقتصادی مرز لطف آباد اشاره کرد و گفت: با تلاش تمامی همکارانم در این شعبه و اجرای برنامه ریزی‌ها و سیاست‌های کلان شرکت انبارهای عمومی ایران میتوانیم در راستای خدمت‌رسانی کمی و کیفی و رضایت ارباب رجوع دراین منطقه قدم برداریم.

در ادامه این نشست مشترک جعفری ناظر گمرکات خراسان رضوی ضمن قدردانی از اقدامات موثر شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در شعبه شهید مطهری ادامه داد: با توجه به عملکرد بسیار خوب شرکت انبارهای عمومی از تیرماه سال جاری، شاهد رونق اقتصادی این منطقه بوده ایم.

دکتر جواد جعفری با تاکید بر افزایش محوطه های عملیاتی در گمرک این استان و همچنین درخواست ارائه خدمات ایکس ری توسط شرکت انبارهای عمومی، اظهار کرد: شعبه شهید مطهری انبارهای عمومی دارای پتانسیل های بسیاری خوب و زیر ساخت مناسب برای جذب مشتریان می باشد از این رو آمادگی خود را برای همکاری های بیشتر اعلام میداریم.  

گفتنی است؛ در پایان این نشست دکتر ذوقی و هیات همراه از محوطه های عملیاتی و انبارهای شعبه مطهری بازدید میدانی به عمل آوردند و با برخی از فعالان اقتصادی این منطقه دیدار و  به گفت و گو پرداختند.




 
 


۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ۱۱:۳۰
تعداد کلیک: ۱,۲۴۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500