English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از شرکت انبارهای عمومی شعبه ارومیه

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از شرکت انبارهای عمومی شعبه ارومیه
«نعمت الله ترکی» مدیرعامل محترم صندوق بازنشستگی کشوری و هیات همراه از شرکت انبارهای عمومی شعبه ارومیه بازدید میدانی به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت سهلان، مدیر عامل محترم صندوق بازنشستگی کشوری و هیات همراه به‌صورت سرزده در محل شرکت انبارهای عمومی شعبه ارومیه حضور یافته و ضمن بازدید از انبارهای تحت پوشش شعبه، نحوه اقدامات  و عملکرد شرکت در خصوص نگهداری کالاهای انبارش شده و همچنین شرایط صنعت انبارداری در استان را مورد بررسی قرار دادند.

در ادامه این بازدید، نشست صمیمانه مدیرعامل محترم صندوق بازنشستگی با مدیران ارشد مجموعه انبارهای عمومی و گمرک برگزار گردید و «اسد قهرمانی» مدیر شعبه ارومیه ضمن خوش آمد گویی به جناب آقای ترکی و هیات همراه از وضعیت عملکرد شعبه ارومیه که با تدابیر «مهدی ذوقی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سال جاری به سود آوری کامل رسیده است و همچنین از نحوه ساختار اداری – عملیاتی و انتظامی این شعبه گزارش کاملی ارائه نمودند.

همچنین ایشان به توضیح برنامه های آتی برای توسعه زیر ساخت های صنعت انبارداری و لجستیک در مرکز استان پرداختند که این اقدامات به دستور جناب آقای دکتر ذوقی در کارگروه توسعه و برنامه‌ریزی شرکت مطرح و در جلسات استانی هماهنگی لازم با مقامات ارشد استان صورت گرفته است. 

 مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری نیز ضمن توجه به نقطه نظرات و مسائل موجود در این شعبه، به تشریح برنامه های آتی صندوق در زمینه گسترش زیر ساخت های لازم در زمینه انبارداری و لجستیک به‌عنوان یک صنعت دارای جایگاه مناسب پرداخته و ادامه دادند: با توجه به اینکه استان آذربایجان غربی یکی از مراکز مهم و فعال در زمینه تجارت، تولید و همسایگی چند کشور و چندین گمرک فعال در مرزهای استان است و با توجه به پتانسیل‌های بالفعل و بالقوه این استان لازم است پیگیری‌های جدی برای تبدیل مرکز استان به یک هاب لجستیک و انبارداری و توزیع کالا در داخل و خارج کشور انجام پذیرد.

ایشان افزود: در این زمینه مذاکرات لازم با استاندار محترم و مقامات مربوطه انجام یافته و پیگیری این موضوع از طریق شرکت انبارهای عمومی صورت پذیرد.

 


۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ۱۵:۲۷
تعداد کلیک: ۳۷۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500