English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

نشست مشترک مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با فرماندار مریوان و مدیرکل گمرک باشماق

نشست مشترک مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با فرماندار مریوان و مدیرکل گمرک باشماق
مهدی ذوقی در نشست مشترک با فرماندار مریوان و مدیرکل گمرک باشماق آمادگی شرکت انبارهای عمومی برای کمک به حل مسائل و مشکلات موجود در این مرز را اعلام نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، نشست مشترک «مهدی ذوقی» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با «اسماعیل احمدی» فرماندار مریوان و «فرید حق پناه» مدیرکل گمرک باشماق به منظور بررسی مسائل و مشکلات موجود در شعبه باشماق برگزار شد.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص اقدامات انجام شده در راستای توسعه شعبه باشماق و کاهش مشکلات موجود در این مرز گفت: مرز باشماق یکی از کلیدی ترین مرزهای کشور و دارای مزیت اقتصادی برای منطقه می باشد لذا ساماندهی این شعبه و رفع مشکلات آن جزو اولویت های شرکت انبارهای عمومی است.

وی ادامه داد: این مرز از نظر استراتژیک در اقلیم کردستان از اهمیت بسیاری برخوردار است و به عنوان فرصتی مناسب برای درآمد و اشتغال محسوب می شود و نقطه عطفی برای کشور در بحث مبادلات و مسائل سیاسی می‌باشد.

در ادامه این نشست، دکتر ذوقی با تاکید بر لزوم حل و فصل موانع موجود در توسعه زیرساخت‌های گمرک باشماق گفت: شرکت انبارهای عمومی با رویکردی مثبت برای حل مشکلات موجود در این مرز قدم برداشته است تا با امید به خدا بتوانیم با هماهنگی با گمرک این منطقه و فرمانداری باشماق تمامی مشکلات را مرتفع سازیم و بهبود اوضاع و پیشبرد سریع توسعه را در این مرز شاهد باشیم.

در پایان این نشست فرماندار مریوان و مدیرکل گمرک باشماق نیز طی گفت‌وگو با مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی به نقاط مشترکی در خصوص رفع موانع در این مرز رسیدند و مقرر گردید هماهنگی‌های لازم و برنامه‌ریزی برای تعیین و تکلیف برخی مسائل و اجرایی شدن پروژه ها در راستای بهبود شرایط موجود در این مرز صورت پذیرد.

همچنین ایشان با مشاهده رویکرد مثبت این شرکت در جهت حل مشکلات، پیشنهاد حضور در منطقه ویژه و خرید اراضی در منطقه گمرکی را به شرکت انبارهای عمومی دادند.


 

۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ۱۶:۴۳
تعداد کلیک: ۷۰۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500