English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

برگزاری مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران
با حکم مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، «مهدی آل ابراهیم» مدیر عامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران شد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، آیین معارفه «مهدی آل ابراهیم» به عنوان مدیر عامل جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور «سیدرضا علیخانی » مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، «مرتضی احسانی» معاون نظارت بر شرکت‌ها، «محمد عبدالله‌خانی» مشاور مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا، «ابوالفضل جهانی‌پور» عضو هیات مدیره، «محمدرضا زارعلی» معاون توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی، «علیرضا کاشف زاده» سرپرست معاونت برنامه ریزی و اقتصادی، «مقصود صدری» معاون عملیات و امور گمرکی و مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد. 

در این آیین مدیرعامل محترم شرکت آتیه صبا ضمن قدردانی از اقدامات مثبت مدیرعامل سابق شرکت انبارهای عمومی در مدت تصدی مسئولیت ایشان گفت: همه ما سرباز این انقلاب هستیم و کارکردن برای نظام جمهوری اسلامی یک افتخار است، لذا این تغییر نشان از ضعف یک شخص نبوده و این اقدام در راستای تقویت بیش از پیش این شرکت می‌باشد. 

ایشان افزود: ما در این مدت شاهد تلاش ها و زحمات جناب آقای ذوقی بودیم و ان‌شاءالله بتوانیم در عرصه‌های دیگر از توانایی های ایشان استفاده نماییم. 

دکتر علیخانی با اشاره به سوابق درخشان مدیر عامل جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ادامه داد: جناب آقای آل ابراهیم نیز یک مدیر فعال و جوان انقلابی بوده است و ان‌شاءالله ورود ایشان منشا خیر و برکت برای شرکت بوده و ما شاهد رشد و ارتقای روز افزون شرکت انبارهای عمومی باشیم.  

دکتر علیخانی افزود: با برنامه‌ریزی دقیق باید این شرکت به یک هلدینگ حمل و نقل و گردشگری تبدیل گردد تا ما زین پس شاهد تخصصی شدن شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی باشیم. 

در ادامه مدیرعامل سابق شرکت انبارهای عمومی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت، اظهار کرد: سیاست ها و برنامه های مدیران بالادستی برای تغییرات مدیریتی کاملا مورد قبول و پذیرفتنی است و بنده نیز به عنوان یک سرباز برای هرگونه کمک به رشد این شرکت اعلام آمادگی میکنم چرا که من از بدنه این شرکت هستم و همه ما با همدلی و هم افزایی شرکت انبارهای عمومی را به این درجه از رشد رساندیم. 

دکتر ذوقی برای مدیرعامل جدید شرکت انبارهای عمومی آرزوی موفقیت نمود و افزود: این شرکت دارای نیروهای متخصص و توانمندی می باشد و با امید به خدا از این پس نیز  با حضور آقای آل ابراهیم توسعه و رشد اقتصادی با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد. 

در ادامه این مراسم جناب آقای آل ابراهیم ضمن تبریک اعیاد گذشته در ماه پر برکت رجب و اعیاد بزرگ شعبان اشاره داشتند: ان شاءالله به یمن این اعیاد با برکت همه درمسیر معصومین(ع) باشیم و انشاءالله هرکسی درهر سنگری با اعمال نیک بتواند حق سربازی آقا و مولایمان حضرت حجت (عج) را به جای آورد.

سپس ایشان از حسن اعتماد جناب آقای ترکی مدیرعامل محترم صندوق بازنشستگی کشوری و جناب آقای علیخانی مدیرعامل محترم هلدینگ آتیه صبا تشکر نمودند و بیان داشتند: ان شاءالله به لطف خداوند متعال و استعانت معصومین و شهدای عزیز ابتدا در پیشگاه خداوند متعال و در گام بعد شرمنده اطمینان عزیزان نباشیم.

مدیرعامل جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در ادامه سخنان خود اشاره داشتند: خلاصه‌ی بالغ بر 20 سال کار مدیریتی در حوزه اقتصادی اینجانب، محوریت و توجه خاص به حوزه سرمایه انسانی از ابعاد مختلف آن است، در حقیقت هیچ مجموعه ای بدون توجه به این حوزه نمی تواند به توفیقات واقعی دست پیدا کند. لذا قطعا محوریت توجه به حوزه سرمایه انسانی در تحولات پیشرو برای اینجانب یک اصل اساسی است.

مهدی آل ابراهیم بر ادامه پر سرعت تر روند توسعه کمی و کیفی این شرکت ملی با استفاده از دارایی‌های موجود و رساندن آن به جایگاه واقعی آن در سطح بازیگران و تصمیم سازان و تصمیم گیران ملی تاکید و اشاره داشتند: این موضوع دوبال حرکتی دارد اول انسجام داخلی، یعنی حرکت تیمی، خالصانه و عالمانه کلیه پرسنل خدوم و پرتلاش مجموعه در سطح کشور به عنوان یکی از مهمترین ذی‌نفعان و همچنین هم راستا نمودن کلیه ذی‌نفعان اعم از گمرک کشور به عنوان بزرگترین شریک تجاری، مسئولین منطقه‌ای، مشتریان و... درمسیر اهداف عالیه مجموعه و دوم پشتیبانی معنوی مدیران ارشد صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ آتیه صبا در چانه‌زنی‌های سطوح ملی که قطعا با شناختی که از بزرگواران هست از هیچ حمایتی دریغ نخواهند نمود.

ایشان در پایان اشاره داشتند: امیدواریم به لطف خداوند متعال و یک حرکت تیمی بتوانیم نقش موثرتری در معیشت بازنشستگان عزیزمان که سهامداران اصلی این مجموعه هستند داشته باشیم.

در پایان این آیین با تقدیم حکم انتصاب از سوی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا «مهدی آل ابراهیم» به عنوان مدیر عامل جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران منصوب گردید. 

گفتنی است؛ از جمله سوابق مدیریتی جناب آقای مهدی آل ابراهیم می‌توان به مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت زربال (بزرگترین زنجیره تولید مرغ کشور)، مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنایع و معادن کوثر، معاون برنامه‌ریزی و توسعه اقتصادی بنیان بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی، معاون توسعه منابع و پشتیبانی و عضو هیات مدیره سازمان اقتصادی کوثر اشاره نمود.


 

۲ اسفند ۱۴۰۱ ۱۰:۳۰
تعداد کلیک: ۵,۸۶۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500