English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

حضور مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی امام خمینی(ع) در آسایشگاه جانبازان بیمارستان میلاد شهریار

حضور مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی امام خمینی(ع) در آسایشگاه جانبازان بیمارستان میلاد شهریار
مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی امام خمینی(ره) و هیات همراه مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز از آسایشگاه جانبازان بیمارستان میلاد شهریار دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت انبارهای عمومی امام خمینی (ره)، «مهدی علی اصغر زاده» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت امام خمینی(ره) به همراه «عادل محمدیان» معاون مالی و سرمایه های انسانی، «حمیدرضا بعقوبی آوینی» اداره کننده واحد برنامه ریزی و برخی از مدیران ارشد شرکت امام خمینی(ره) از آسایشگاه جانبازان بیمارستان اعصاب و روان میلاد شهریار دیدار و با اهدای گل از جانبازان و ایثارگران میهن عزیزمان قدردانی نمودند.

در ابتدای این دیدار نشست صمیمانه با رییس این بیمارستان آقای دکتر رضا آئینی صورت گرفت و ایشان در خصوص وضعیت جانبازان توضیحاتی ارائه نمودند و دکتر اصغرزاده نیز درخصوص کمک به رفع مشکلات موجود اعلام آمادگی نمودند.

گفتنی است؛ مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی امام خمینی(ره) از بخش های مختلف آسایشگاه جانبازان دیدار نمودند و با اهدای هدیه و گل از ایشان قدردانی به عمل آوردند.

 



۷ اسفند ۱۴۰۱ ۰۹:۲۷
تعداد کلیک: ۳۴۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500