English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

سلسله نشست‌های صمیمانه مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با پرسنل دفتر مرکزی « حرکت منسجم، خالصانه و عالمانه نیاز ضروری شرکت»

سلسله نشست‌های صمیمانه مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با پرسنل دفتر مرکزی « حرکت منسجم، خالصانه و عالمانه نیاز ضروری شرکت»
مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران طی چندین نشست با معاونت ها، مدیران و پرسنل دفتر مرکزی دیدار و به گفت‌گو پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، سلسله نشست های صمیمانه «مهدی آل ابراهیم» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با پرسنل دفتر مرکزی با حضور معاونین، مدیران و پرسنل مربوطه با هدف طرح مبانی فکری و عملی برای طی مسیر پیشرو برگزار شد.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این نشست‌ها ضمن تاکید مجدد بر حوزه سرمایه‌های انسانی به عنوان رکن رکین رشد در هر مجموعه‌ای اشاره داشتند: صیانت از سرمایه‌های انسانی وظیفه همگانی در سطح شرکت از اینجانب تا نیروهای عزیزمان در نقاط مرزی کشورمان ایران است و بهترین راه برای حفظ این سرمایه دوری از تفرقه و رسیدن به یک تیم کاری به وسعت کلیه پرسنل شرکت در اقصی نقاط کشور می‌باشد.

ایشان افزود: دوری از غیبت، قضاوت نابجا و مسائلی از این دست مسیر را برای رسیدن به یک تیم منسجم به وسعت کل پرسنل را فراهم می‌کند.

مهدی آل ابراهیم در جایی دیگر از سخنان خود گفت: بعد از شکل گیری تیم کاری مذکور می بایست به لطف خداوند متعال و استعانت معصومین(ع) و شهدای عزیز همگان به دنبال کار خالصانه باشیم یعنی همه و همه برای خدا و در راه خدا و اعتلای کشور عزیزمان گام برداریم و به دنبال مسائل شخصی و مطرح کردن خودمان نباشیم و در گام بعد حرکتمان عالمانه باشد یعنی با فکر و بررسی و هدفمند تمامی کارها صورت پذیرد، لذا ضرورت امروز شرکت عزیز و بزرگمان یک حرکت منسجم، خالصانه و عالمانه است.

در پایان هر نشست بعد از استماع نکات مذکور پرسنل هر معاونت یا مدیریت ضمن معرفی خود، به بیان مسئولیت‌ها، وظایف و ماموریت های محوله و نقطه نظرات و پیشنهادات تخصصی جهت بهبود و تسریع در امور پرداختند.

گفتنی است؛ با عنایت به اینکه آخرین نشست دفتر مرکزی در روز ولادت با سعادت قمر منیر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز برگزار گردید از آقایان مجید عباسی و ابوالفضل جهانی پور دوتن از جانبازان همکار در ستاد مرکزی تقدیر و تجلیل به عمل آمد و مدیریت عامل اشاره داشتند می‌بایست فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان غنی ترین فرهنگ نجات دهنده بشریت از عمق جان بیان و تبلیغ شود.


 

۸ اسفند ۱۴۰۱ ۱۲:۳۱
تعداد کلیک: ۹۶۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500