English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شرکت امام خمینی (ره)

بازدید مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شرکت امام خمینی (ره)
«مهدی آل ابراهیم» مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی (ره)، ضمن بازدید از انبارها و محوطه های عملیاتی حوزه یک و دو گمرکی، با «مهدی علی اصغرزاده» مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران این شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیر عامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامی‌داشت 8 اسفند سالگرد شهادت حاج حسین خرازی، با اشاره به فضائل اخلاقی و عملی این شهید عزیز و نقش و جایگاه فرماندهان دفاع مقدس در مدیریت هشت سال جنگ تحمیلی با کمترین تجهیزات عملیاتی و با بیشترین بهره وری، گفت : امروز هم با تاٌسی به همان فرهنگ غنی می بایست با یک کار تیمی، خالصانه و عالمانه در میدان جهاد اقتصادی فعالیت نماییم.

مهدی آل ابراهیم اشاره داشتند: تیم ما می بایست به وسعت کلیه پرسنل خدوم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی از سراسر ایران باشد و قطعا می‌بایست تصمیمات در هر سطحی عالمانه باشد. در حوزه توسعه نیز باید اولویت های کاری بر اساس ارزش آفرینی و هم‌افزایی طرح ها مشخص و بعد از آن با یک کار منسجم در حداقل زمان ممکن  پروژه‌ها به سرانجام برسد.

ایشان افزودند: این شرکت، در کنار سایر سازمان‌ها ذیل صندوق بازنشستگی وظیفه ارائه خدمات هرچه بهتر به بازنشستگان معزز صندوق بازنشستگی کشور را بر عهده دارد. لذا مدیران باید با توکل به خداوند متعال و استعانت معصومین(ع) و شهدای عزیز از فرصت‌های دوران مدیریتی خویش به منظور ارتقاء سازمان در تمامی حوزه‌های عملیاتی، مالی، اقتصادی و سرمایه گذاری و... بهره بگیرند.

ایشان تاکید داشتند: یکی از وظایف ما تقدیر از گذشتگان به عنوان تاریخچه ی شرکت است و می بایست با نگاه رو به جلو ادامه مسیر تحول با سرعت بیش از پیش و استفاده از خرد جمعی در فضاهای تخصصی طی گردد و در این راستا ان‌شاءالله جلسات تخصصی در حوزه های کاری مختلف برگزار و از نظرات عزیزان بهره‌مند خواهیم شد.

مدیر عامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با بیان نقش و جایگاه شرکت های زیرمجموعه و توجه به قوانین تجارت و...، تقویت شرکت ها در حوزه های مالی و برنامه‌ریزی را از ضرورت‌های روند توسعه پیش رو دانستند و بیان داشتند: شرکت مرکزی می‌بایست در قالب یک هلدینگ تخصصی به سازماندهی و نظارت در کلان کار بپردازد و درحقیقت بتواند در سطح بازیگران ملی اثرگذار باشد.

 

 


 



۹ اسفند ۱۴۰۱ ۱۶:۰۴
تعداد کلیک: ۲۵۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500