English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تجلیل از همکار جانباز شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی سهلان

تجلیل از همکار جانباز شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی سهلان
همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) از همکار جانباز شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان تجلیل شد.

همزمان با ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز ، مراسم تجلیل از همکار ایثارگر و جانباز شرکت سهلان جناب آقای حاج کمال خوش پیمان با حضور «سید روح اله قریشی» سرپرست شرکت سهلان، حراست گمرک منطقه ویژه اقتصادی سهلان، ریاست بانک ملی منطقه ویژه اقتصادی سهلان و جمعی از معاونین و مدیران و کارکنان این شرکت برگزار شد.

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان در این مراسم ضمن گرامی‌داشت ایام مبارک شعبانیه اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز ما حاصل خون شهدا،جانبازان و ایثارگران است.

ایشان افزود: موضوع ایثار و از خود گذشتگی جزء ارزش هایی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ما شکل گرفت و اثر آن در ۸ سال دفاع مقدس بیش از پیش نمایان شد لذا تداوم روحیه ایثارگری در طول سالیان ، تاثیرات شگرفی را در جامعه اسلامی ایران هویدا ساخته است.

قریشی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت سرمایه‌ای ملی است، گفت: اشاعه این فرهنگ در جامعه و انتقال آن به نوجوانان و جوانان کار ارزشمندی است که با وجود جنگ نرم دشمن اهمیت آن دوچندان می‌شود و نباید از آن غفلت کنیم.

در انتهای این مراسم جناب آقای کمال خوش پیمان جانباز و آزاده سرافراز ۸ سال دفاع مقدس نسبت به ایراد سخنرانی و بیان خاطرات ارزشمند خود در دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

وی ایثارگری، پایمردی و فداکاری های جوانان ایرانی را در هشت سال دفاع مقدس یاد آور شد و از مقام و منزلت جانبازان، ایثارگران و شهدای این دوران تجلیل کرد.

گفتنی است؛ درپایان این مراسم  با اهدای گل و لوح تقدیر از جانباز شرکت قدردانی گردید.


  

۹ اسفند ۱۴۰۱ ۱۶:۱۳
تعداد کلیک: ۳۷۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500