English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری آیین تکریم و معارفه

برگزاری آیین تکریم و معارفه
آیین تکریم و معارفه معاونین اسبق و جدید معاونت عملیات و امور گمرکی، معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی، مدیرعامل شرکت امام خمینی(ره)، مدیرعامل شرکت تهران و مشاوران مدیرعامل، روز چهار شنبه (10 اسفندماه) در محل سالن کنفرانس شرکت مرکزی برگزار شد.

در این آیین ضمن تشکر از زحمات آقایان مقصود صدری در معاونت عملیات و امور گمرکی، علی رضا کاشف زاده در معاونت برنامه ریزی و اقتصادی، محمدرضا زارعلی در معاونت توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی، آقایان مهدی علی اصغرزاده به عنوان سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی، محمدصادق واعظی به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و اقتصادی و امیر سلطانی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی معارفه شدند.

در ادامه مراسم ضمن معارفه جناب آقای محسن رحیمی به عنوان مشاور مدیرعامل در حوزه نظارت بر شرکت ها و امور مجامع و جناب آقای علی رضا کاشف زاده به عنوان مشاور مدیرعامل، آقایان سیامک حسنی به عنوان سرپرست شرکت امام خمینی(ره) و محمدرضا زارعلی به عنوان سرپرست شرکت تهران معرفی شدند. لازم به توضیح است مراسم معارفه سرپرستان شرکت های مذکور طی هفته پیش رو با حضور مسئولین منطقه ای در شرکت های مربوطه به صورت مجزا صورت خواهد پذیرفت.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن تشکر و قدردانی از معاونین سابق برنامه ریزی و اقتصادی، عملیات و امور گمرکی و توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی در مدت تصدی مسئولیت خود اظهار داشت: این نشست تکریم مسئولین سابق این معاونت¬هاست و این به معنای تمام شدن کار نیست و کار اصلی تازه شروع شده چرا که کار برای خدا تمامی و دلسردی ندارد و خداوند موقعیتی برای خدمت در اختیار ما قرارداده است و ما باید آن را به عنوان غنیمت معنوی بشماریم. قطعا در دوران مسئولیت هر میزان که برای خدا کار کنیم مأجور خواهیم شد.

همانطورکه شاهد هستیم امروز همه در کنار هم در یک فضای صمیمی تقسیم کار می کنیم و این تقسیم کار براساس سلایق شخصی نیست، بلکه براساس توانمندیهای افراد صورت می گیرد و در راستای اعتلای شرکت عزیزمان، بنده طی روزهای قبل با تک تک عزیزان، چه عزیزانی که در این جلسه تکریم می شوند و چه برادرانی که معارفه می شوند صحبت داشته ام و  شاهد برخورد پخته هر یک عزیزان بودیم و این نشان دهنده بلوغ سازمانی است که می بایست آن را بیش از این نیز رشد دهیم. کار برای خدا تمامی ندارد فقط سنگرهای خدمت جابجا می شوند فلذا می بایست همه در کنار هم برای رشد مجموعه تلاش کنیم . تاکید بنده بر تشکیل یک تیم به وسعت کلیه پرسنل خدوم شرکت در سراسر کشور عزیزمان ایران است و اینگونه می توانیم موفق باشیم.

ایشان در ادامه افزودند امروز ما شاهد حمایت های همه جانبه جناب آقای ترکی مدیرعامل محترم صندوق بازنشستگی کشوری و جناب آقای علیخانی مدیرعامل محترم هلدینگ آتیه صبا از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران هستیم و باید قدردان این حمایت باشیم و قطعا این قدردانی نباید در لفظ خلاصه شود بلکه می بایست با توسعه روز افزون و افزایش سود مراتب تقدیر خود را به این عزیزان اعلام کنیم چرا که این رشد به طور مستقیم بر معیشت عزیزترین اقشار جامعه یعنی بازنشستگان بزرگوار تاثیرگذار است.البته برای دست یابی به رشد مذکور علاوه بر اصلاحات داخلی و تلاش مضاعف، قطعا می بایست در سطح شرکت مرکزی تا کلیه شرکت ها و شعب تابعه، تعاملاتمان با  گمرکات در سراسر کشور بیش از پیش باشد.

در ادامه این مراسم آقایان کاشف زاده، زارعلی و صدری، ضمن ارائه گزارش عملکرد دوران تصدی برای برادرانی که در این جلسه این مسئولیت ها را به دوش می گیرند آرزوی توفیق و اعلام داشتند قطعا از هیچ کمک و همکاری در راستای رشد شرکت دریغ نخواهند نمود.

 آقایان علی اصغرزاده، واعظی، سلطانی، رحیمی، حسنی، زارعلی و کاشف زاده نیز ضمن تشکر از اعتماد مدیریت عامل از زحمات معاونین اسبق قدردانی و هر کدام به طور خلاصه برنامه های خود را اعلام نمودند.

ابوالفضل جهانی پور عضو محترم هیات مدیره نیز در ادامه این آیین بر حرکت رو به جلو با قدرت هر چه بیشتر تاکید داشت و اظهار نمود: حمایت از معاونین و مدیران به معنای حمایت از مدیرعامل محترم شرکت است و ان‌شاءالله بتوانیم با کمک تمامی همکاران مسیر رشد را پر سرعت تر از گذشته طی کنیم.

در پایان این آیین احکام انتصاب به سه معاونت ستاد مرکزی و مشاورین محترم و همچنین مدیرعامل شرکت امام خمینی(ره) و شرکت تهران تقدیم گردید و از معاونین سابق این مجموعه با اهدای هدیه تقدیر و قدردانی به عمل آمد.




    
 

۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ۱۵:۵۸
تعداد کلیک: ۱,۷۴۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500