English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیرعامل قدیم و سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره)

برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیرعامل قدیم و سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره)
آیین تکریم و معارفه مدیرعامل قدیم و سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره) با حضور مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت امام خمینی(ره)، آیین تکریم «مهدی علی اصغر زاده» و معارفه «سیامک حسنی»  با حضور «مهدی آل ابراهیم» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی خدمات گمرکی ایران، «ابوالفضل اکبرپور» مدیر کل گمرک فرودگاه امام خمینی(ره)، سرهنگ «رضازاده» جانشین رییس پلیس فرودگاه امام خمینی(ره)، «محسن رحیمی» مشاور عالی مدیرعامل در حوزه نظارت بر شرکت ها و مجامع، «محمدصادق واعظی» سرپرست معاونت برنامه ریزی و اقتصادی، «عادل محمدیان» رئیس هیات مدیره و معاون مالی و سرمایه‌های انسانی و جمعی از مدیران ارشد گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) و شرکت انبارهای عمومی امام خمینی(ره) برگزار گردید.

در ابتدای این آیین، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن تشکر از مدیر کل گمرک، هیات همراه، سرهنگ رضازاده جانشین فرمانده پلیس فرودگاه و تبریک اعیاد شعبانیه و آرزوی سربازی در رکاب حضرت صاحب (عج) را نمودند.

وی افزود امروز جلسه تکریم و معارفه دو برادر عزیزمان است. به خصوصیات بارز اخلاقی و تخصصی مهدی علی اصغرزاده و تصمیم صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص حضور ایشان درترکیب هیئت مدیره شرکت ایران اشاره داشتند  و افزودند با تجربیات برادر عزیزمان تصمیم بر آن شد که  در حوزه معاونت عملیات و امور گمرکی ایفای نقش کنند ، ایشان گفتند رجای واثق دارم که این برادر عزیز همانطور که تا امروز منشا خیر و برکت بوده اند این اثر گذاری  درحوزه فعالیت جدید نیز بیشتر از گذشته خواهد بود.

وی ادامه داد که  مفتخرم این نوید را به همکارانم بدهم که به لطف خداوند متعال  امروز در ستاد مرکزی  ما شاهد یک رابطه بسیارمنسجم بین معاونین و زیرمجموعه ها هستیم که حتما در آینده ای نزدیک  آثار آن در تصمیمات مشهود خواهد شد وقطع به یقین با وجود این انسجام در حوزه توسعه باید گام های بسیار موثری را برداریم. اگر ما حرکت رو به جلو را شروع و ادامه دهیم مطمئن هستیم که از جانب گمرک هم حمایت خواهیم شد چنانچه که تا به امروز همینگونه بوده است. ما خود را از گمرک جدا نمی دانیم و همه ما در کشتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم که انشاالله می بایست با یک کار منسجم دولت خدمتگزار را در دست یابی به اهداف عالیه آن به قدر بضاعت یاری نمائیم. 

آل ابراهیم در ادامه نیز گفت: امروز برادر عزیزمان آقای علی اصغرزاده تکریم و برادر عزیز دیگری معارفه می شوند. آقای سیامک حسنی ازنیروهای باسابقه شرکت انبارهای عمومی می باشد که باعنایت به اهمیت مجموعه فرودگاه به لحاظ ابعاد استراتژیک ، سودآوری و .. با صحبت ها و مشورت هایی که صورت پذیرفت، آقای حسنی برای این مسئولیت خطیر انتخاب شدند  و با سوابق ایشان ما متوقعیم که انشاالله باحضورایشان و به لطف خداوند متعال و استعانت ازمعصومین (ع) و شهدای عزیز یک حرکت عالمانه و پر سرعت در این شرکت شاهد باشیم.

ایشان خاطرنشان کردند که با همت شما عزیزان و حمایتی که جناب آقای ترکی مدیرعامل محترم صندوق بازنشستگی کشوری  و جناب آقای علیخانی مدیرعامل محترم هلدینگ آتیه صبا از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران دارند می بایست به لطف خداوند به قله های مد نظر  دست یابیم.

ایشان اشاره داشتند با عنایت به برگزاری این جلسه دراسفند ماه و تمسک به شهدای بزرگ اسفندماه وشهید بزرگوارمان حاج قاسم عزیز که تمام کارهای ایشان از سر اخلاص بود می بایست اخلاص را در رفتارمان روز به روز افزایش دهیم که این تنها راه نجات است.

ابوالفضل اکبرپور مدیرکل گمرک فرودگاه امام خمینی(ره) در ادامه این جلسه ضمن عرض تبریک به آقای آل ابراهیم و تبریک اعیاد شعبانیه اشاره داشتند که با شناخت قبلی که از آقای حسنی دارم و شناخت چندماهه ای از آقای اصغر زاده پیدا کردم شرکت انبارها نیروهای بسیارباسواد و با تجربه ای را در اختیار دارد. ایشان ادامه داد که کار رو به جلو را باید از فرماندهان دفاع مقدس هچون باکری ها، خرازی ها و کاظمی ها الگو برداری کرد و در ادامه نیز اشاره داشتند که مجموعه شرکت فرودگاه یک مجموعه منسجم و منظم در خدمات دادن به اربابان رجوع می باشد و می تواند با درایت بیشتر در ترخیص بار به نفع مصرف کننده ها و مردم عزیزمان حرکت کنند که اگر این کار را انجام دهیم یک حرکت موثری را در این شرایط سخت اقتصادی می توانیم در کنار هم انجام دهیم که بازهم الگوی ما در این کار حاج قاسم عزیزمان است که عمر خود را صرف خدمت به مردم کرد.

همچنین مدیرعامل قدیم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره) ضمن بیان حُسن انتخاب آقای حسنی به عنوان سرپرست جدید این شرکت گفت: مدیریت میدانی و تخصصی در راستای جهش عملکردی و توسعه خدمت رسانی به صاحبان کالا و همکاری با گمرکات اجرایی، زینت خدمت رسانی مجموعه انبارهای عمومی در سراسر کشور است.

در ادامه این آیین، سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره) ضمن قدردانی از حسن نظر و اعتماد اعضای هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و قدردانی از زحمات آقای اصغر زاده در طول دوران مدیریتی، اظهار داشت: اصلی‌ترین برنامه، افزایش تعاملات درون و برون سازمانی است و تلاش داریم با توکل به خداوند متعال و همکاری دو طرفه و خوب بین مدیران و کارکنان برنامه‌ها و استراتژی‌های محول شده، به اهداف از پیش تعیین شده برای این شرکت دست یابیم.

در پایان این آیین، حکم انتصاب به آقای سیامک حسنی سرپرست جدید شرکت امام خمینی(ره) تقدیم و از زحمات آقای علی اصغرزاده با اهدای هدیه تقدیر و قدردانی به عمل آمد.



۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ۰۸:۵۰
تعداد کلیک: ۷۰۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500