English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت مهدی(عج) در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب

برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت مهدی(عج) در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب
همزمان با سالروز ولادت حضرت مهدی( علیه السلام) مراسم جشن ولادت آن حضرت در نمازخانه شرکت غرب برگزار گردید.

در ابتدای این برنامه، مراسم هفتگی زیارت عاشورا و همچنین جشن ولادت حضرت قائم (عج) با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ارشد و همکاران محترم شرکت برگزار گردید.

در این مراسم حمید نجات بخش، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب ضمن عرض تبریک ولادت فرخنده ولی نعمتمان حضرت قائم، مهدی موعود (عج) در سخنانی گفت: باید سعی کنیم فعالیت‌های خود را با نیت و چشم انداز والای آمادگی شرایط ظهور امام زمان(عج) انجام دهیم که خیر و برکت همین نیت ها قطعا در تمام لحظات خواهد بود. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تغییرات صورت گرفته در ستاد مرکزی گفت: خدا را شکر تیم مدیریتی جدید که در ستاد مرکزی می باشند تیم ارزشی، انقلابی و اقتصادی می باشند که از همان ابتدای شروع فعالیت این عزیزان شاهد انسجام تیمی و آرامش مطلوب در حوزه های مختلف بودیم.

ایشان ضمن اشاره به عملکرد مطلوب شرکت غرب در سال 1401 گفت: به لطف خداوند و مدد ائمه اطهار علیهم السلام و همچنین تلاش و کوشش شما عزیزان توانستیم در سال جاری به سوددهی مطلوبی دست یابیم.

نائب رییس هیات مدیره شرکت غرب افزود: در سال جاری مهمترین موضوعی که در دستور کار هیات مدیره شرکت قرار گرفت موضوع تجهیزات بود که بحمدالله با برنامه ریزی صورت گرفته در این حوزه در سال جاری رشد چشمگیری در تجهیز و نوسازی ناوگان شرکت داشتیم که می توان به خرید 23 دستگاه لیفتراک با تناژهای مختلف و بکارگیری آن در شرکت و شعب تابعه و همچنین بازسازی ماشین آلات مختلف توسط همکاران محترم واحد تعمیرگاه شرکت غرب اشاره کرد.

وی افزود: در خصوص توسعه شعب با تلاش و برنامه ریزی تخصصی و کارشناسی صورت گرفته توانستیم در نقاط استراتژیک کشور شعبه جدید ایجاد نماییم که این امر در سال جاری موجبات افزایش سودآوری برای شرکت بود و با همت و تلاش تمامی همکاران در حوزه‌های مختلف، سوددهی یک‌سال گذشته شرکت غرب به میزان ده سال گذشته این شرکت بود که 52% این سوددهی مربوط به شرکت غرب و 48% مربوط به شعب تابعه بوده است .

حمید نجات بخش در پایان سخنان خود از تلاش و کوشش تمامی همکاران در واحدهای مختلف که در تحقق رسیدن به اهداف  از پیش تعیین شده برای شرکت مشارکت داشتند تشکر و قدردانی نموده و برای تمامی همکاران در شرکت و شعب تابعه آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون را از خداوند منان مسئلت نمود.

در پایان این مراسم از نفرات برگزیده مسابقات فرهنگی به‌مناسبت دهه مبارک فجر(ویژه همکاران) و همچنین نفرات برتر مسابقات نقاشی، دلنوشته و ساخت کلیپ به‌مناسبت ولادت حضرت علی علیه السلام و سالروز تاسیس شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران( ویژه خانواده همکاران) با اهداء هدیه و لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

 



۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ۱۵:۳۸
تعداد کلیک: ۳۲۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500