English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری مراسم درختکاری در شرکت انبارهای عمومی تهران

برگزاری مراسم درختکاری در شرکت انبارهای عمومی تهران
مراسم روز درختکاری با حضور مدیران ارشد شرکت تهران و اداره کل گمرک تهران برگزار شد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت تهران، به مناسبت فرارسیدن (۱۵ اسفند) روز ملی درختکاری و تاکیدات مقام معظم رهبری در این خصوص، «محمدرضا زارعلی» سرپرست شرکت تهران، «ابوذر باقری» معاون مالی و سرمایه های انسانی شرکت تهران ، «عبدالرضا کشاورز» مدیرکل گمرک تهران، «داریوش بابایی» معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی و «علی رعنایی» مدیر حراست گمرک تهران با حضور در محوطه اداری شرکت تهران نسبت به کاشت ۵ اصله نهال میوه اقدام نمودند. 

سرپرست شرکت تهران ضمن تبریک هفته درختکاری و منابع طبیعی به پرسنل این شرکت، خاطرنشان کرد: از آن جایی که درخت مایه حیات است،  لذا روز درختکاری نیز بسیار پربرکت برای همه ما به شمار می رود.

ایشان با تأکید بر اینکه منابع طبیعی از موضوعات حیاتی و بسیار مهم به شمار می رود، تصریح کرد: این موضوع برای استان تهران که با تغییرات اقلیمی به سمت بیابان زایی و خشکسالی پیش می رود و با پدیده گرد و خاک نیز مواجهیم ، بسیار حائز اهمیت می‌باشد.لذا با کاشت درخت و توسعه فضای سبز با همه این حوادث می توان مقابله کرد.

دکتر زارعلی با اشاره به اقدام دولت در طرح مردمی کاشت یک میلیارد اصله درخت در سطح کشور افزود: انتظار این است که همه مردم به ویژه پرسنل شرکت تهران، خانواده های ایشان ، جوانان ، دانش آموزان و دانشجویان پای کار بیایند و در راستای تحقق این طرح ارزشی گام بردارند.

به گفته وی، با هم افزایی می توانیم طی بازه زمانی 4-5 سال شاهد کاشت میلیون ها اصله نهال و در نتیجه کاهش بیابان ها و توسعه فضای سبز خرم و شادابی باشیم. 


 

۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ۱۲:۳۸
تعداد کلیک: ۲۸۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500