English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید میدانی مهدی آل ابراهیم مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شرکت تهران

بازدید میدانی مهدی آل ابراهیم مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شرکت تهران
«مهدی آل ابراهیم» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه «مهدی علی اصغرزاده» عضو هیات مدیره و سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی، «محمدصادق واعظی» سرپرست معاونت برنامه ریزی و اقتصادی، «محسن رحیمی» مشاور مدیرعامل درحوزه نظارت برشرکت‌ها و امور مجامع، «امیر سلطانی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی و با همراهی «محمدرضا زارعلی» سرپرست شرکت تهران و مدیران ارشد این مجموعه از محوطه‌های عملیاتی از جمله انبارهای گمرکی، سردخانه، آتش نشانی و... شرکت تهران بازدید میدانی به عمل آورده و با مدیران و پرسنل  آن شرکت دیدار و به گفت‌وگو پرداختند. 

در این بازدید گاو صندوق ساخته شده در انبار 47 که به منظور نگهداری کالاهای وارداتی ارزشمند ایجاد و آماده بهره برداری شده بود، توسط مدیرعامل محترم افتتاح گردید و ایشان با اشاره به تقارن این افتتاحیه با سالروز شهادت شهید عبدالحسین برونسی و آرزوی موفقیت و سودآوری ویژه با استعانت از این شهید بزرگوار را برای این پروژه مطرح نمودند. 

در ابتدای این بازدید، محمدرضا زارعلی سرپرست شرکت تهران ضمن خوش آمد گویی به مدیرعامل و محترم و هیات همراه ، آمار و اطلاعات پرسنلی ، مالی و عملیاتی شرکت تهران را به صورت خلاصه وار ارائه نموده و در ادامه مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن تبریک ایام شعبانیه و عید نوروز که بهار طبیعت با بهار قرآن توامان شده است اظهار داشت: با تشکر از آقای دکتر زارعلی در خصوص فراهم سازی شرایط این بازدید، اداره جلسه و ارائه آمار و ارقام که قطع به یقین نشان از حرکت تیمی است.

ایشان افزود: در سابقه 22 ساله کاری اهمیت ویژه به سرمایه انسانی از اولویت‌های بنده بوده و معتقدم ؛ آهن ها کار نمیکنند، آدم ها کار میکنند  و این انسان‌ها هستند که مجموعه را به جلو هدایت می کنند.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی در مراسم افتتاحیه با تاکید بر اینکه هدف اصلی ما از این بازدیدها، بازدید از نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی این شرکت می‌باشد نه بازدید از مکان‌ها، ادامه داد: ما خوشحالیم که  اولین افتتاحیه ما ناشی از یک ایده بوده و این ایده‌ها ناشی از یک تفکر انسانی است، فلذا تاکید بنده روی نیروی انسانی است و مهمترین سرمایه ‌های هر مجموعه نیروی انسانی آن است.

مهدی آل ابراهیم با اشاره به سوابق درخشان جناب آقای زارعلی بیان داشتند: توجه و توقع ما از مجموعه شرکت تهران یک کار تیمی است و ما آقای دکتر زارعلی را با توجه به رزومه قوی که ایشان داشتند به شرکت تهران فرستادیم و توقع ما توقع ویژه ای از ایشان می‌باشد. ما قطعا قصد ساختن تیمی منسجم به وسعت کل شرکت‌های مجموعه در سراسر کشور را خواهیم داشت و حرکت رو به جلو به صورت تیمی باید صورت بگیرد.

ایشان در ادامه افزود دوران مسئولیتی که به ما سپرده شده است امانت الهی است و خیلی زود به اتمام خواهد رسید. باید بدانیم آنچه امروز به دست ما رسیده حاصل تلاش گذشتگان بوده و ما می بایست با تلاش مضاعف آن‌را بصورت شاداب تر به دست آیندگان بسپاریم.

نایب رییس هیات مدیره بر اهمیت منزلت و جایگاه شهدا در بین جامعه تاکید نمودند و اشاره داشتند: در زندگی و امورات خود می بایست از شهدای عزیز الگو بگیریم لذا اول به خود و بعد به شما عزیزان توصیه می‌کنم می بایست باتاسی به شهدا خالصانه کار کنیم و دست در دست هم و با خلوص نیت مجموعه انبارهای عمومی را به جایگاه اصلی و واقعی خود برگردانیم.

مهدی آل ابراهیم اهمیت داشتن برنامه و استراتژی در هر مجموعه اقتصادی گفت: می‌بایست برنامه‌های موجود در شرکت‌های تابعه را به سرعت و دقت به روز نماییم. و این کار محقق نمی‌شود مگر با همدلی و همیاری همه همکاران و به فضل الهی از ابتدای سال آینده با برگزاری جلسات کارشناسی به این مولفه ارزشمند به‌صورت تخصصی خواهیم پرداخت.

نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی ایران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود برخی خلاء ها در مجموعه انبارهای عمومی ادامه داد یکی از خلاء های عمده، تصمیم‌گیری جزیره ای می‌باشد و نگاه جزیره ای یک سیستم را قطعا دچار خلل خواهد کرد پس با مدد الهی در یک بستر تیمی و متحد کار خواهیم کرد و امیدوارم با همدلی و همکاری کلیه پرسنل مجموعه را از تصمیم‌گیری‌های جزیره ای خارج و به سمت تصمیمات عالمانه رهنمون شویم.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: همان طور که مستحضرید از ابتدای حضور بنده در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، به دنبال ایجاد یک فضای صمیمی و شاداب هستیم پس از شما عزیزان انتظار دارم به لطف خداوند متعال و استعانت معصومین(ع) و شهدای عزیز و با یک کار تیمی، خالصانه و عالمانه مجموعه را به اهداف عالیه تعیین شده برسانیم.

گفتنی است؛ مدیرعامل محترم و هیات همراه در این بازدید با مدیران و پرسنل شرکت تهران دیدار نموده و با آنها به گفت‌و گو پرداخت و همچنین در طی این دیدار گاو صندوق ساخته شده در انبار 47 که به منظور نگهداری کالاهای وارداتی ارزشمند ایجاد و آماده بهره برداری شده بود توسط ایشان افتتاح گردید.




۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ۱۸:۲۰
تعداد کلیک: ۸۱۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500