English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آیین افتتاحیه زائرسرای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در شهر مشهد مقدس

آیین افتتاحیه زائرسرای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در شهر مشهد مقدس
خدمت به زائران علی بن موسی الرضا(ع) توفیقی بزرگ و کرامتی عظیم از سوی پروردگار متعال است که برخوردار شوندگان از آن باید پیوسته شاکر این نعمت باشند و همواره حضرت رضا(ع) را ناظر و شاهد بر اعمال خود بدانند و هرکسی در زائرسرای امام رضا(ع) پا می‌گذارد مهمان ولی و حجت خدا بوده و تکریم او به بهترین نحو وظیفه ما است. 

طی دستور مدیران ارشد شرکت ستاد مرکزی و همچنین پیگیری های مجدانه در طول 4 ماه اخیر که توسط شرکت امام خمینی(ره) صورت گرفت بر مبنای بودجه مصوب بازسازی زائرسرای شرکت انبارهای عمومی در شهر مشهد آغاز گردید. 

این اقدام فرصت مغتنمی برای خدمت‌رسانی به پرسنل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سراسر کشور که برای سفر زیارتی و سیاحتی به این شهر مقدس سفر میکنند فراهم گردیده و تلاش مجموعه در راستای تبدیل این زائرسرا به یک هتل در خور برای پرسنل شرکت بوده است که بحمدالله این امر مهم به انجام رسیده و بازدیدهای متعددی از سوی گردشگری استان خراسان از اقدامات انجام شده در جهت بازسازی و افزایش امکانات رفاهی در این مکان شده است. 

از اقدامات صورت گرفته در جهت بازسازی این زائرسرا میتوان به رنگ آمیزی دیوارو سقف واحد ها،رستوران، بهسازی لابی، سرویس های دستشویی، حمام، واحد‌های اقامتی ، تعمیر آسانسور، خرید مبلمان، تخت، ملحفه و... برای واحد های اقامتی اشاره کرد. انشالله پرسنل محترم شرکت بتوانند لحظات خوبی را همراه خانواده محترمشان در ایام اقامت در مشهد مقدس سپری کنند.


 





 
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ ۱۱:۴۰
تعداد کلیک: ۲,۱۱۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500