English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری مراسم معارفه سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی بندر امام خمینی(ره)

برگزاری مراسم معارفه سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی بندر امام خمینی(ره)
آیین تکریم و معارفه مدیرعامل سابق و سرپرست جدید شرکت انبارهای  عمومی بندر امام خمینی(ره) با حضور «مهدی آل ابراهیم» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «مهدی علی اصغرزاده» عضوهیات مدیره و معاون عملیات وامور گمرکی ، «محسن رحیمی» مشاور مدیرعامل در حوزه نظارت بر شرکت ها و امور مجامع ، «محمد صادق واعظی» سرپرست معاونت برنامه ریزی و اقتصادی، «مجید عباسی» مشاور مدیرعامل در سالن کنفرانس ستاد مرکزی برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی ضمن تقدیر از زحمات مدیرعامل سابق شرکت بندر امام خمینی(ره) در مدت تصدی مسئولیت ایشان گفت: از زحمات جناب آقای رضایی قدردانی میکنم و ان شاءالله به میزان کار خالصانه ای که داشتند اجر آن را خواهند دید.

در ادامه سخنان در خصوص آقای زارع گفتند: ایشان افتخار جانبازی را در رزومه خود دارند و از نظر بنده این بالاترین افتخار است و هرجایی که حضور داشتند منشاء اثر بوده اند و توقع ما از ایشان توقع ویژه ای است فلذا آنچه که برای مجموعه انبارهای عمومی بندر امام خمینی(ره) خیر داشته باشد باید با تخصص و تدبیر ایشان صورت گیرد.

ایشان افزود: ما به دنبال کسی بودیم که در حوزه بنادر مسلط و هم در کار، دارای ایده باشد، که خوشبختانه آقای زارع بومی منطقه و دارای انگیزه بالا و در حوزه بنادر شناخت کافی دارند.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی با تاکید مجدد بر کلید واژه "کار منسجم، خالصانه و عالمانه" و یک کار تیمی به وسعت کل پرسنل مجموعه انبارهای عمومی در سراسر کشور بیان داشت: یکی از بسترهای کاری ما ارتباطات موثر با ذینفعان می باشد و این برای این شرکت بسیار حرکت موثری است. لذا می بایست فعالیت این شرکت را در حوزه بنادر توسعه دهیم. 

ایشان افزودند: امروز سالروز شهادت شهید باکری است و ما معتقدیم که باید مانند این بزرگواران کارکنیم. امروز این امانت به ما داده شده است و ما می‌بایست این شرکت را با همت مضاعف به قدرت بزرگ لجستیکی در منطقه تبدیل نماییم. 

مهدی آل ابراهیم در بخش پایانی صحبت های خود ادامه داد: به برکت شروع بهار طبیعت که مصادف شده است با بهار قرآن و باتوسل به ائمه اطهار(ع) یک حرکت شتابنده و چشم گیر در شرکت بندر امام خمینی(ره) و در بحث بنادر خواهیم داشت.

در ادامه آقای زارع ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیرعامل محترم و اعضای هیات مدیره افزود: ان‌شاءالله با کمک مدیران و کارشناسان دفتر مرکزی تمام توان خود را در جهت پیشبرد اهداف مورد نظر در این شرکت بکار گرفته و فضای عملیاتی را در شرکت بندر امام خمینی (ره) توسعه خواهیم داد.

در پایان این آیین با تقدیم حکم انتصاب از سوی مدیر عامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران «مهدی زارع» به عنوان سرپرست شرکت انبارهای عمومی بندرامام خمینی(ره) منصوب گردیدند.




 
 

۲۷ اسفند ۱۴۰۱ ۱۷:۵۱
تعداد کلیک: ۹۷۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500