English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از چند شعبه شمال شرق کشور و نشست کاری با ناظر گمرکات خراسان رضوی و مدیر کل گمرک مشهد مقدس و مدیرکل گمرک سرخس و پرسنل شعب

بازدید مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از چند شعبه شمال شرق کشور و نشست کاری با ناظر گمرکات خراسان رضوی و مدیر کل گمرک مشهد مقدس و مدیرکل گمرک سرخس و پرسنل شعب
 طی دو روز مهدی آل ابراهیم مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و امیر سلطانی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی از شعب سرخس، کاوه و مطهری بازدید میدانی به عمل آوردند. در روز نخست در تاریخ 1401/12/27 از کلیه امکانات گمرک سرخس و محل استقرار شعبه، بازدید میدانی صورت پذیرفت و نقاط بهبود توسط مدیران مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت، لازم به توضیح است در حین این بازدید نشست کاری با جناب آقای دکتر کیانی مدیرکل محترم گمرک سرخس برگزار شد و از بعضی از نقاط با اهمیت بازدید به عمل آمد و تصمیمات خوبی به منظور توسعه فعالیت شرکت انبارهای عمومی ایران در منطقه اتخاذ گردید.

در این دیدار آقای آل ابراهیم تاکید نمودند انشا الله بتوانیم به لطف خداوند متعال و استعانت از معصومین(ع) و شهدای عزیز  با ایجاد تعامل سازنده بین دو مجموعه از حداکثر ظرفیت های منطقه بهره برداری نماییم .

در ادامه مدیرکل محترم گمرک سرخس نیز با عنایت به تعلق شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین حضور بالغ بر 60 ساله این شرکت در صنعت لجستیک اعلام نمودند؛ هرگونه همکاری را با شرکت انبارهای عمومی خواهند داشت و از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد. 

در روز دوم بازدیدها ابتدا نشست کاری با ناظر گمرکات استان خراسان رضوی و مدیرکل گمرک مشهد برگزار و موضوعات مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد شرکت انبارهای عمومی علاوه بر حضور قدرتمند در منطقه ویژه سرخس به صورت جدی در طرح انتقال گمرک مشهد به ایستگاه سلام به عنوان یک طرح ملی حضور داشته باشد. سپس مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن تشکر از حسن نیت جناب آقای دکتر جعفری اعلام آمادگی نمودند که ان‌شاءالله به عنوان بازوی عملیاتی قوی در گمرکات خراسان خواهیم بود و قطعا نگاه ما نسبت به مرزهای با اهمیت در شمال شرق کشور نگاه ویژه ای خواهد بود.

بعد از این نشست، بازدید میدانی از شعب کاوه، مطهری و گفت‌وگو با پرسنل پرتلاش مجموعه ها صورت پذیرفت.




۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ۱۷:۱۹
تعداد کلیک: ۷۵۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500