English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان در نشست مشترک با مدیر کل گمرک بازرگان: این شرکت چندین سال در سخت ترین شرایط کشور درکنار گمرک بوده و خواهد بود

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان در نشست مشترک با مدیر کل گمرک بازرگان: این شرکت چندین سال در سخت ترین شرایط کشور درکنار گمرک بوده و خواهد بود
سرپرست محترم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان در نشست مشترکی با نماینده محترم مردم شریف شهرستان ماکو و مدیر کل گمرک بازرگان حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگان «اسدالله میرزاپور» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان با «محمد علی پور» نماینده مردم شریف شهرستان ماکو و«رامین ظهیری» مدیر کل گمرک بازرگان دیدار و با ایشان به گفت‌وگو پرداختند.

در این نشست سرپرست شرکت بازرگان با بیان خدمات ارزشمند چندین ساله شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان به تجار و شرکت های حمل و نقل و اربابان محترم رجوع در سخت ترین شرایط محیطی به اجرای طرح جامع گمرک بازرگان اشاره داشت و گفت: در پی اجرای این طرح فضای عملیاتی شرکت به شدت کاهش یافته و تحویل انبارها و محوطه های شرکت را در برخواهد داشت و این امر موجب کاهش درآمد شرکت و تضییع حقوق صاحبان اصلی آن یعنی بازنشستگان عزیز و شریف کشور خواهد شد که انشالله با حسن نیت و مساعدت ویژه مدیرعامل محترم گمرک بازرگان  و تدابیر شرکت انبارهای عمومی و نگاه ویژه مدیرعامل و مدیران ارشد ستاد مرکزی این مشکلات در اسرع وقت مرتفع گردد.

اسد الله میرزاپور در ادامه سخنان خود خواستار تعامل و مساعدت بیش از پیش مدیران و مسئولین منطقه ای بالاخص گمرک بازرگان با شرکت انبارهای عمومی بازرگان شد و افزود: این شرکت چندین سال در سخت ترین شرایط کشور درکنار گمرک بوده و خواهد بود. 

نماینده محترم ماکو نیز ضمن اعلام حمایت همه جانبه از سرپرست جدید شرکت خواستار مساعدت و همکاری گمرک بازرگان با شرکت انبارهای عمومی بازرگان شدند. 

در این نشست مدیر عامل گمرک بازرگان در بیاناتی ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای سرپرست جدید شرکت بازرگان هرگونه همراهی و مساعدت خویش و زیرمجموعه های مربوطه را اعلام نمودند. 


 

۲۹ اسفند ۱۴۰۱ ۱۲:۴۳
تعداد کلیک: ۴۷۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500