English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیام مدیر عامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت "روز ملی منابع انسانی"

پیام مدیر عامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت "روز ملی منابع انسانی"
مهدی آل ابراهیم مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در پیامی ٢٥ فروردین "روز ملی منابع انسانی" را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است: 
بدون شک نیروی انسانی، ارزشمندترین و حیاتی‌ترین سرمایه های هر کشور به شمار می‌آیند، انسان هایی که در کالبد سازمان، روح می‌دمند و آن را به حرکت در می‌آورند.
 منابع انسانی که امروزه به عنوان سرمایه های انسانی معرفی و مطرح می باشند، سرچشمه تمام آن مولفه هایی می باشد که می‌تواند صلابت و استواری هر سازمان و نهادی را تضمین نماید.
اینجانب از آنجا که همواره و در تمام ادوار مدیریتی اولین و اصلی ترین شعار مدیریتی خود را توجه واقعی به سرمایه های انسانی اعلام داشته و بدور از هرگونه شعار زدگی معتقد بوده ام که سازمان هایی طعم موفقیت را چشیده اند و این شیرینی برایشان پایدار بوده است که به درستی به سرمایه های انسانی خود توجه نموده و از توانایی های هر یک از نیروها به شایستگی بهره مند گردد.
لذا از این فرصت مناسب که مزین به ایام ناب بندگی در رمضان المبارک و روزهای ارادت و دلدادگی به الگوی مدیریت و اسوه حسن رفتار و نسخه کامل علم بهره وری از سرمایه های انسانی یعنی مولی الموحدین حضرت امیر المومنین علی علیه السلام است استفاده نموده و ضمن آرزوی قبولی طاعات شما همکاران گرامی مراتب قدردانی خود از خدمات و زحمات شما گرامیان را بیان می دارم.
ان شاءالله به لطف خداوند متعال و با استعانت از حضرات معصومین علیهم السلام و شهدای عزیز همواره سلامت و موفق باشید.

مهدی آل ابراهیم
مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران
٢٥ فروردین ١٤٠٢
۲۵ فروردین ۱۴۰۲ ۱۹:۳۹
تعداد کلیک: ۴۶۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500