English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شعبه قم و سلفچگان

بازدید مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شعبه قم  و سلفچگان
«مهدی آل ابراهیم» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه «مهدی علی اصغرزاده» سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی، «محمدصادق واعظی» سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی، «امیر سلطانی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی، «محسن رحیمی» مشاور مدیرعامل درحوزه نظارت برشرکت‌ها و امور مجامع، «حمیدرضا امیریان فر» مدیر حوزه مدیرعامل و با همراهی «حمید نجات بخش» مدیرعامل شرکت غرب و برخی از معاونین این مجموعه از مناطق مختلف ستادی و عملیاتی و همچنین روند انجام خدمات، فعالیت‌ها و ورود و خروج کالا در شعبه قم و سلفچگان بازدید نمودند.

در ابتدای این بازدید «یوسف والی نژاد» مدیر شعبه قم و «مهدی عسگری» مدیر شعبه سلفچگان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در منطقه، برخی از نیازها و برخی از نقاط قابل بهبود موجود را ارائه نمودند.

در ادامه، مهدی آل ابراهیم ضمن بیان توانمندی و ظرفیت‌های خوب شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی شعبه قم و سلفچگان گفت: در این دو شعبه ظرفیت و زیرساخت مناسبی وجود دارد که می توان از آن در امر پذیرش کالا، تخلیه و بارگیری استفاده نمود و با ایجاد فرصت‌های مناسب در آینده نزدیک شاهد رونق رو به رشد این شعب در همه زمینه ها باشیم.

وضعیت فعلی قطعا حاصل تلاش همه همکاران در شرکت غرب و شعبه قم و سلفچگان است و قابل تقدیر اما با توجه به موقعیت جغرافیایی این شعب در شاه‌راه اصلی کشور و همچنین وجود پتانسیل‌های مناسب در منطقه نباید به این سطح از کار دلخوش باشیم و می بایست با تلاش شبانه روزی گروهی و عالمانه این دو شعبه به جایگاه واقعی آن دست یابد.

 آقای داوود آبادی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان نیز ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص چگونگی انجام فعالیت‌ها در این منطقه نسبت به تعامل بیشتر منطقه ویژه و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران تاکید داشتند.

در پایان این مراسم ،مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایرات ضمن بازدید از فعالیت‌های ستادی، عملیاتی و همچنین بازدید از انبارها و باراندازهای این شعبه، به نقاط قوت و نقاط قابل بهبود اشاره نمودند و با بیان برخی از موارد، خواستار سرعت بخشیدن به برخی از امور اصلاحی مربوط به انبارها شدند.



۲۶ فروردین ۱۴۰۲ ۱۰:۲۴
تعداد کلیک: ۷۳۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500