English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید عضو هیات مدیره و معاون عملیات و امور گمرکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شرکت انبارهای عمومی سهلان و شعب تابعه شمال غرب کشور

بازدید عضو هیات مدیره و معاون عملیات و امور گمرکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شرکت انبارهای عمومی سهلان و شعب تابعه شمال غرب کشور
در راستای اجرای سیاست های توسعه ای و حضور مثمر ثمر در مرزهای شمال غرب کشور «مهدی علی اصغرزاده» عضو هیات مدیره و معاون عملیات و امور گمرکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با همراهی جمعی از مدیران از شرکت سهلان و شعب ارومیه، خوی ، قره تپه، سرو و رازی بازدید و در جلساتی که با ناظر گمرکات استان آذربایجان غربی و مدیران کل گمرکات برگزار گردید بر لزوم توسعه اراضی و زیر ساخت‌های لجستیکی در منطقه تاکید نموده و خواستار حمایت آن ناظر محترم در جهت نیل به این اهداف سازنده شدند.

دکتر اصغرزاده طی بازدید انجام شده از موقعیت های پیشنهادی برای جابجایی محل فعالیت شرکت انبارهای عمومی در شعبه خوی و تملک ارضی واقع در مجاورت فرودگاه خوی استقبال نموده و با پیگیری تغییر و تحول سند از منابع طبیعی به نام این شرکت تاکید کردند تا ضمن جلوگیری از رقیب زایی در حوزه لجستیکی بر توان انبارهای عمومی در منطقه افزوده شود.

ایشان در ادامه با بازدید از مرز رازی و بررسی توان اجرایی در آن منطقه با توجه به محدودیت زمین در این مرز، طی نشستی با مدیر گمرک آن مجموعه، توسعه اراضی در فاصله 5 کیلومتری از مرز مذکور را بررسی و در خصوص پیگیری ها و اقدامات عملیاتی صورت گرفته اظهار امیدواری کرد.

معاون عملیات شرکت انبارهای عمومی ایران ضمن بازدید از شعبه سرو بر تسریع جهت تسطیح اراضی و ساماندهی رودخانه و افزایش مانور عملیاتی و توان اجرایی تاکید نموده و خرید ماشین آلات تخلیه و بارگیری ب به خصوص لودر را از برنامه های این شرکت عنوان نمودند.

عضو هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی ایران در معیت مدیرعامل شرکت سهلان و معاون منطقه ویژه طی نشستی مشترک با معاونت اقتصادی استانداری آذربایجان غربی دیدار و در خصوص شعب شمال غرب و چالش‌های مواجه با آن مذاکره نموده و مساعدت آن معاونت در جهت توسعه خدمات لجستیکی را پر اهمیت مطرح نمودند.

وی در ادامه از برنامه های آتی شرکت انبارهای عمومی برای شمال‌غرب نیز مطالبی را عنوان نموده و همراهی مدیران استانی را در این حوزه پر اهمیت عنوان کرد.

معاون استاندار آذربایجان غربی نیز از حضور و توسعه زیرساخت های شرکت انبارهای عمومی در منطقه تقدیر و بر استمرار همیت این شرکت تاکید نموده و قول مساعد در جهت ترفیع مشکلات را دارند.

دکتر اصغرزاده در ادامه از اراضی پیشنهادی برای شعبه ارومیه نیز بازدید و با نظر به پتانسیل ویژه اراضی مذکور مقرر گردید با هماهنگی معاونت استانداری در این حوزه نیز اقدام گردد.




۲۹ فروردین ۱۴۰۲ ۱۳:۱۸
تعداد کلیک: ۶۱۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500