English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیام مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

پیام مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
«مهدی آل ابراهیم» مدیر عامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن تبریک روز کارگر به تمامی کارکنان شریف مجموعه انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سراسر کشور، از آغاز طرح یکسان‌سازی قراردادهای خدمتی کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی در سراسر کشور خبر داد.

متن پیام بدین شرح است: 

همه ساله و مطابق عرف در هفته کارگر، با بیان جملات و یا نگارش عبارات از جامعه کارگری تجلیل به عمل می‌آید. حال آنکه این قشر عزیز جامعه بیش از هر چیز نیازمند نگاه درست و به دور از تبعیض و برقراری عدالت اجتماعی است و قطعاً اعمال فرآیندهای درست و عدالت محور بیش از هر جمله تشکر آمیزی می‌تواند موجبات شادابی را برای این عزیزان فراهم آورد.
وقتی مقام معظم رهبری در بیانات 1402/02/09 در دیدار جمعی از کارگران، تولید را ستون فقرات اقتصادکشور و کارگران را به عنوان ستون فقرات تولید یاد می‌کنند و تاکید دارند که نباید بگذاریم کارگر، این ستون فقرات تضعیف شود و صراحتاً اشاره دارند که برای رشد تولید و بهبود اوضاع باید ارتقاء زندگی کارگر را یک اصل مهم به حساب آورد؛ پس تکلیف بر همگان روشن است.
با عنایت به مطالب مذکور ضمن قدردانی از شما گرامیان اعلام می‌گردد؛ همزمان با هفته کار و کارگر و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری‌مدظله‌العالی و برقراری هرچه بیشتر عدالت اجتماعی و توجه به سرمایه‌های انسانی که مورد تاکید دولت مردمی جناب آقای دکتر رییسی و مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده به لطف خداوند متعال و استعانت اهل بیت علیهم السلام و شهدای عزیز، با دستور مساعد جناب آقای ترکی؛ مدیرعامل محترم صندوق بازنشستگی کشوری؛ در حاشیه نشست مدیران سراسر کشور شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران تبدیل وضعیت قراردادهای همکاران پیمانکاری به قراردادی آغاز گردید.
به لطف الهی با اجرای این طرح شاهد عدالت در زمینه قراردادهای پرسنل زحمتکش شرکت انبارهای عمومی در سراسر کشور و رفع دغدغه بیش از 30 درصد کارکنان خدوم ما در سراسر کشور خواهیم بود. 
 طی دو ماه گذشته در راستای ارتقاء سطح معیشت شما گرامیان و با موافقت هیأت مدیره محترم، بازبینی آیین‌نامه رفاهیات پرسنل و افزایش مناسب آن و همچنین تغییر بیمه تکمیلی درمان و بهبود شرایط بیمه‌ای برای کلیه پرسنل نیز به مدد خداوند متعال حاصل گردید. 
علی ایحال ضمن اعلام استمرار این رویه در تکریم کارکنان، با امعان نظر به بیانات رهبر عزیزمان در سال جدید به وظیفه سنگین خود پی برده و در راستای عملیاتی نمودن شعار سال باید تمام تلاش خود را در قالب کار تیمی، خالصانه و عالمانه به کار بندیم تا ان‌شاءالله با یک کار منسجم و به قدر بضاعت در مسیر فرمایشات معظم‌له قدم برداریم.
در پایان از خداوند متعال برای یکایک شما عزیزان و خانواده‌های محترمتان تندرستی، توفیق و برکت مسئلت دارم.

مهدی آل ابراهیم 
مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره
شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

 


۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۲:۴۷
تعداد کلیک: ۷۵۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500