English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

نمایش توانمندی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برای اجرای سیاست‌های اقتصادی دولت

نمایش توانمندی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برای اجرای سیاست‌های اقتصادی دولت
شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (IRAN EXPO 2023) به عنوان بزرگترین هلدینگ لجستیکی کشور به لحاظ پهنه جغرافیایی و خدماتی و یکی از فعالین حوزه حمل و نقل جاده‌ای، دریایی، هوایی و ریلی در قالب یکی از زیرمجموعه‌های صندوق بازنشستگی کشوری بصورت فعال و‌موثر حضور یافت.

فعالیت روز نخست و افتتاحیه این نمایشگاه با حضور «مهدی آل ابراهیم» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «مهدی علی اصغرزاده» عضو هیات مدیره و سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی و « محمد صادق واعظی» سرپرست معاونت برنامه ریزی و اقتصادی و برخی مدیران ارشد این شرکت در راستای تعامل نزدیک و رو در رو با صاحبان صنایع، سرمایه‌گذاران، تجار و صاحبان کالا آغاز گردید. 

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی با اشاره به اهمیت حضور شرکت های تابعه وزارت کار در این نمایشگاه و بهره برداری از فرصت های سرمایه‌گذاری اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه فرصتی مناسبی برای ارزیابی و هم افزایی بین شرکای تجاری و زمینه‌ساز پیشرفت همه جانبه خواهد بود.

آل ابراهیم گفت: حضور موثر در چنین نمایشگاه هایی به نوعی ارائه عملکرد قدرتمند این شرکت برای ذینفعان و از طرفی نمایش توانمندی و ظرفیت ها به جامعه هدف و مشتریان این مجموعه است.

ایشان افزود: واحدهای بازاریابی شرکت‌ها می‌بایست با بهره‌مندی از ظرفیت شرکت‌های ذیل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از این فرصت طلایی در راستای هم‌افزایی نهایت بهره‌برداری را داشته باشند، ضمناً حفظ مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید در راستای تحقق درآمدهای شرکت در دستور کار می‌باشد.

وی در ادامه ضمن استماع گزارش همکاران مستقر در غرفه شرکت انبارهای عمومی به اهمیت ایجاد بانک اطلاعاتی از سایر شرکت کنندگان در این نمایشگاه و استفاده نمودن از هر فرصتی برای تشریح قدرت لجستیکی، معرفی تجهیزات و خدمات مورد نیاز مراجعه کنندگان اشاره نمود و اضافه کرد: در پایان برگزاری هر نمایشگاه می بایست به مقدار زمان و‌ توان صرف شده برداشت های مناسبی از آن نمایشگاه بدست آید و با تدوین اطلاعات و آمارهای بدست آمده آن را در اختیار واحدهای متولی برای برنامه ریزی و اقدام های ثانویه قرار داد. 

در حاشیه این نمایشگاه جناب آقای مصطفی سوری معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی، سرکار خانم فاطمه خزایی مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌ها صندوق بازنشستگی کشوری، جناب آقای دکتر وهاب، مشاور معاونت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جناب آقای دکتر نجفی از واحد فناوری و نوآوری دانش بنیان دانشگاه تهران و بعضی مدیران ارشد چندین سازمان و نهاد از غرفه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این نمایشگاه بازدید نمودند و با مدیران این شرکت به گفت‌وگو پرداختند.

گفتنی است؛ این نمایشگاه با تلاش وزارتخانه‌های امور خارجه، اقتصاد و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان توسعه تجارت در راستای اجرای سیاست های دولت سیزدهم برای توسعه تجارت با کشورهای همسایه با حضور 750 شرکت داخلی در 12 بخش صنعت، لجستیک، پزشکی، لوازم خانگی، پتروشیمی و... از تاریخ 17 اردیبهشت به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار نمود و زیر مجموعه های اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری در این نمایشگاه حضوری فعال دارند.


گزارش تصویری روز اول نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (IRAN EXPO 2023) 1402/02/17


 
 
 

گزارش تصویری روز دوم نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (IRAN EXPO 2023) 1402/02/18

 

 

گزارش تصویری روز سوم نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (IRAN EXPO 2023) 1402/02/19

 
 

گزارش تصویری روز چهارم نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (IRAN EXPO 2023) 1402/02/20



۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۹:۳۹
تعداد کلیک: ۶۸۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500