English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مهدی آل ابراهیم مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و هیأت همراه، ضمن بازدید از منطقه ویژه اقتصادی سهلان با پرسنل این مجموعه دیدار کرد

مهدی آل ابراهیم مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و هیأت همراه، ضمن بازدید از منطقه ویژه اقتصادی سهلان با پرسنل این مجموعه دیدار کرد

«مهدی آل ابراهیم» مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از انبارهای هانگار، آپرین، کالاهای خطرناک و دو واحد تولیدی منطقه ویژه اقتصادی سهلان دیدار نمود و با پرسنل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان به گفت‌وگو پرداخت.

در این دیدار مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تاکید بر اهمیت سرمایه‌های انسانی در یک مجموعه گفت: من بر این باور قلبی هستم که پرسنل، سرمایه‌های انسانی هستند و آرامش آنان از اولویت‌های ما در مجموعه می‌باشد، ماشین آلات و آهن‌ها بدون وجود سرمایه‌های انسانی هیچ ارزش و معنایی ندارند.

مهدی آل ابراهیم خاطرنشان کرد: تیم مدیریتی جدید در مجموعه انبارهای عمومی، خود را یک تیم ۲۲۰۰ نفره می‌داند و ان‌شاءا... با همدلی و کار خالصانه و عالمانه می‌بایست مجموعه را با سرعت بیش از پیش رشد دهیم.

ایشان معاونت‌های منسجم و همدل را از مزیت‌های این فصل از فعالیت شرکت ایران عنوان کرد و افزود: انسجام بسیار خوبی در سطح مرکز برقرار است و تصمیم‌های منسجم و تیمی در جهت تحقق اهداف شرکت صورت می‌گیرد و تلاش ما بر این است که از  قضاوت‌های بی‌جا و بی‌حاصل دوری کنیم و درگیر حاشیه‌ها نشویم تا حواشی ما را از اصل کار که توسعه و پیشرفت همه جانبه است غافل نسازد.

در ادامه این بازدید مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی با تاکید بر انجام فعالیت‌های کارشناسانه در سطح شرکت‌ها و شعب تصریح کرد: ما از فعالیت‌های منسجم در راستای توسعه و رشد استقبال می‌کنیم تا شرایط ایده آلی را در منطقه شاهد باشیم. با عنایت به تاکیدات جناب آقای دکتر ترکی مدیرعامل محترم صندوق بازنشستگی کشوری به لطف خدا و با همت همه کارکنان خدوم شرکت در سراسر کشور به دنبال ایجاد یک مجموعه لجستیکی توانمند هستیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم مدیران و پرسنل منطقه ویژه اقتصادی سهلان، ضمن معرفی خود به بیان مسئولیت‌ها، وظایف، ماموریت‌های محوله، نقطه نظرات و پیشنهادات تخصصی جهت بهبود و تسریع در انجام امور پرداختند.

 

 
 
 
 

 


 


 

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۵:۲۸
تعداد کلیک: ۵۷۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500