English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی: نگاه ویژه صندوق بازنشستگی کشوری به توسعه مناطق کمتر برخوردار قابل تقدیر است

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی: نگاه ویژه صندوق بازنشستگی کشوری به توسعه مناطق کمتر برخوردار قابل تقدیر است
نماینده مردم خوی و چایپاره از جناب آقای دکتر ترکی به دلیل تحولات بسیار خوب صورت گرفته در راستای بهبود وضعیت صندوق بازنشستگی کشوری و نگاه ویژه ایشان به توسعه در مناطق کمتر برخوردار قدردانی کرد.

به گزارش شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، عادل نجف زاده در نشستی مشترک با مهدی آل ابراهیم، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، با بیان اینکه امروز در کلیه زیرمجموعه‌های صندوق نشاط کاری حس می‌شود، افزود: امروزه شاهد پیگیری فعالانه موضوعات کاری زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری هستیم.

ایشان حضور مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و بازدید از نقاط قابل بهبود در مرز رازی و گمرک خوی دلیلی بر همین امر دانست و افزود: قطعاً مرزهای ما برای تبدیل شدن به نقاط اقتصادی قوی باید زیرساخت‌های لجستیکی خود را تقویت کنند و این موضوع با حضور انبارهای عمومی در کنار ما محقق می‌گردد.

عادل نجف زاده با اشاره به اهمیت اراضی مقابل فرودگاه خوی گفت: اداره منابع طبیعی آمادگی لازم را به منظور واگذاری 187 هکتار از این اراضی به شرکت انبارهای عمومی جهت عملیات لجستیکی دارد.

ایشان با بیان اینکه در سند آمایش سرزمینی ایران، خوی به عنوان هاب لجستیک ایران مطرح است، افزود: این ۱۸۷ هکتار قابلیت تبدیل شدن به شهر یا پارک لجستیک را دارد.

نجف زاده در ادامه سخنان خود دسترسی به ریل را از دیگر مزایای این اراضی عنوان کرد و ادامه داد: این اراضی همه فاکتورهای لازم را برای تبدیل شدن به شهر یا هاب لجستیک دارد و مقرر است در این اراضی به گمرک هم فضایی اختصاص داده شود.

نماینده مردم خوی و چایپاره در پایان خاطر نشان کرد: خوی از جمله گذرگاه های قدرتمند کشور است و با توجه به پروژه های بزرگ در حال اجرا در این منطقه نیاز به توسعه و گسترش فعالیت گسترده انبارهای عمومی به شدت احساس می‌شود.

در این نشست، مهدی آل‌ابراهیم، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، نیز ضمن قدردانی از پیگیری‌های مجدانه دکتر نجف زاده و همراهی مسئولان گمرک و پایانه های این منطقه، به نگاه ویژه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درارتباط با افزایش روند توسعه اقتصادی در شرکت ها و شعب این شرکت اشاره کرد گفت: بودجه پروژه‌های توسعه‌ای در سال 1402 دو برابر 10 سال گذشته است و این فرصتی طلایی برای شرکت‌های زیرمجموعه است که طرح‌های اقتصادی با بازگشت سرمایه مناسب را رصد و با تعاملات منطقه‌ای مناسب عملیاتی کنند.

آل ابراهیم گفت: قطعاً مناطق مستعد فعالیت‌های اقتصادی که امروز در خدمت نماینده محترم خوی بازدید نمودیم که حدود سه منطقه می‌باشد به محض دریافت اطلاعات دقیق و بررسی فنی و اقتصادی و واگذاری منطقه توسط ارگان‌های مربوطه در دستور کار توسعه‌ای مجموعه انبارهای عمومی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است؛ مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه دکتر نجف زاده نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی، مدیر فرودگاه خوی، مدیر پایانه مرزی رازی، مدیر گمرک خوی و مدیر گمرک رازی از شعبه شرکت انبارهای عمومی در خوی، زمین بین فرودگاه خوی و ریل راه‌آهن قره تپه، مرز رازی، اراضی فرا کرانه مرز رازی و از زمین 187 هکتاری اراضی کنار فرودگاه خوی بازدید و درباره موضوعات مشترک گفتگو کردند.

تعامل همه جانبه و اجرای برنامه‌های توسعه‌ای در مرز رازی و جانمایی برای گمرک خوی از دیگر موضوعات مورد بحث در این دیدار بود.


  



۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۳:۱۹
تعداد کلیک: ۶۷۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500