English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

جهرمی در آیین معارفه مدیرعامل شرکت غرب تهران: مشتری‌مداری در حرف و شعار نباشد، تکریم ارباب رجوع، تسریع و تعجیل در رسیدگی مناسب به امور تجار، مصداق مشتری‌مداری است

جهرمی در آیین معارفه مدیرعامل شرکت غرب تهران: مشتری‌مداری در حرف و شعار نباشد، تکریم ارباب رجوع، تسریع و تعجیل در رسیدگی مناسب به امور تجار، مصداق مشتری‌مداری است
جمشید قسوریان جهرمی، رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور در آیین تکریم و معارفه مدیران‌عامل قبلی و فعلی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب تهران در جمع مدیران ارشد و کارکنان این شرکت گفت: ملاک تغییر باید در راستای رشد مثبت و فزاینده باشد تا با تغییر فضا، کار شکل بهتری پیدا کند.


وی تأکید کرد: منابع انسانی، سرمایه اصلی شرکت است و برای من رفاه، راحتی و آسایش کارکنان از اهمیت خاصی برخوردار است. هر چقدر بیلان و عملکرد کارکنان بهتر باشد، فرصت رسیدگی به آن‌ها نیز افزایش می‌یابد و درک کارکنان از این موضوع در اجرای بهتر امور محوله برای من مهم است.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران افزود: لازم است مشتری‌مداری در حرف و شعار نباشد، تکریم ارباب رجوع، تسریع و تعجیل در رسیدگی مناسب به امور تجار مصداق مشتری‌مداری است که باید در شرکت با دقت بیشتری رعایت شود.

جهرمی بیان کرد: فعالیت بازرگانی در شرکت‌ها باید همراه با بازاریابی بیش از پیش تقویت شود. در شرکت غرب و همچنین شهریار با توجه به امکانات و وسعت مناسب بایستی با تقویت بازاریابی، بخش‌هایی که مازاد کار گمرکی دارید را به عنوان غیرگمرکی اعلام کنید و با استفاده از شناسایی فضاهای بیرونی و الحاق آن به شرکت، فضاهای کسب‌وکار جدید را که با شرایط شرکت تطبیق و هم‌خوانی دارند، ایجاد نمایید.

وی پیشنهاد داد: اگر به عنوان هلدینگ حمل‌ونقل، لجستیک و انبارداری در این رابطه وارد بازار شویم با اتصال شبکه و حلقه‌های خالی موجبات توسعه و ایجاد فضاهای کسب‌وکار جدید را فراهم کرده‌ایم.

رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران اضافه کرد: در صورت نهایی شدن تلاش‌های دیپلماتیک کشور، ورود شرکت‌های فعال در عرصه اقتصادی متصور است؛ بنابراین لازم است از هم اکنون نسبت به آماده‌سازی بسترهای لازم از جمله تهیه طرح‌های توجیهی در زمینه همکاری با شرکت‌های خودروسازی یا سالن‌های مونتاژ در انبار غرب یا شهریار اقدام کنیم.

وی تأکید کرد: با توجه به سیاست‌های گمرک به خصوص جناب آقای کرباسیان در تسریع ترخیص کالا که به منظور خدمت‌رسانی دو چندان به تجار انجام می‌گیرد، چنان‌چه شرکت به وضعیت فعلی ادامه دهد، در آینده نزدیک وضعیت خوبی نخواهد داشت و ناگزیر خواهیم بود برای رهایی از حلقه تنگ شده، خودمان را به سمت کارهای اقتصادی دیگری سوق دهیم. به تعبیری در سه یا چهار سال آینده ادامه سیاست‌های فعلی جوابگوی نیازها و درآمدهای مورد نیاز شرکت نخواهد بود. بنابراین از هم‌اکنون می‌بایست با ادغام توانایی‌های علمی و عملی و هم‌دلی و هم‌زبانی، طرح‌های نوین را با توجه به ظرفیت بالای موجود در اساسنامه شرکت در ابعاد مختلف شناسایی و بررسی کنیم و از نگرش تک بعدی که زیان‌های جبران ناپذیری دارد، دوری کنیم. تنها در این ‌صورت است که می‌توان بحران موجود در پیش‌رو را حل کرد.

وی لازمه پیشرفت کارکنان شرکت به خصوص کارکنان شرکت غرب را خارج شدن از خمودگی و تحرک‌پذیری بیشتر دانست و اظهار داشت: معتقدم وظیفه‌ای خطیر بر عهده شما کارکنانی است که در صف کار می‌کنید؛ چراکه خدمات گمرکی و تحویل کالاها توسط شما انجام می‌گیرد. بنابراین به دلیل علاقه وافر به این مجموعه تلاش کردم با انتخاب فردی متعهد و صدیق که توان مدیریتی قابل قبولی را در راه‌اندازی شرکت آتیه قشم از خود نشان داده است، موجبات زمینه گسترش بازاریابی و توسعه کسب‌وکار شرکت را بیش از پیش در شرکت غرب فراهم نماید.

جمشید قسوریان جهرمی در پایان گفت: لازم است از تلاش‌های جناب آقای اسکندری که دوران فعالیت ایشان مصادف با بازگشایی مجدد عملیات گمرکی در غرب بود، نیز تشکر کنم. هماهنگی و همکاری تمام کارکنان غرب و ورود حجمه بار با تناژ بالا در یک‌سال اخیر فضاهای گمرکی را تکمیل نموده و هم اکنون در این مجموعه فضای غیرگمرکی مازاد نداریم. درآمد نیز در حد مطلوب است که البته آثار آن پس از ارایه آمار و بیلان در پایان سال مالی قابل مشاهده خواهد بود. 
   
   
۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ۱۱:۰۵
تعداد کلیک: ۱,۳۵۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500