English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دیدار سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان با سرپرست جدید گمرک بازرگان

دیدار سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان با سرپرست جدید گمرک بازرگان
سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان با سرپرست جدید گمرک بازرگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بازرگان، «اسدالله میرزاپور» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان در دفتر سرپرست گمرک بازرگان حضور یافت و با «علیرضا اسدزاده» سرپرست گمرک بازرگان دیدار و درباره گسترش تعامل میان این دو نهاد به گفت وگو پرداخت.

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان ضمن تبریک انتصاب آقای اسدزاده به سمت جدید، به پیشینه همکاری شرکت انبارهای عمومی با گمرک جمهوری اسلامی اشاره و همکاری، تعامل و ارتباط بیشتر مدیران هر دو مجموعه راخواستار شد، به نحوی که این ارتباط باعث هم افزایی و رفع مشکلات موجود شود.

اسدالله میرزاپور افزود: یکی از اصلی‌ترین برنامه های مدیریتی این دوره، تعامل بالا با گمرک و دستگاه های مرتبط است. همچنین در تلاش هستیم با مشارکت و همکاری دو جانبه در راستای تسریع در حوزه ترخیص کالا و انبارداری، به اهداف از پیش تعیین شده مانند افزایش کارآیی و سوددهی بیشتر دست یابیم.

علیرضا اسدزاده سرپرست جدید گمرک بازرگان نیز ضمن قدردانی از حضور آقای میرزاپور گفت: امیدوارم همکاری و تعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان با گمرک بازرگان بیش از پیش ادامه یابد و انشاءلله با همکاری متقابل در همه زمینه ها به ویژه حوزه واردات و صادرات سطح درآمد دو مجموعه را ارتقا داده و برخی مشکلات موجود را مرتفع نماییم.
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۰۹
تعداد کلیک: ۴۹۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500