English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری آیین معارفه سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی تهران

برگزاری آیین معارفه سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی تهران
آیین معارفه «مصطفی سلیمی» سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی تهران و تکریم «محمدرضا زارعلی» سرپرست سابق این مجموعه در روز شنبه (10 تیر 1402) در محل سالن همایش شرکت تهران برگزار شد.

در این مراسم که با حضور «مهدی آل ابراهیم» مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره شرکت انبار های عمومی و خدمات گمرکی ایران، «محمدصادق واعظی» معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی ستاد مرکزی، جناب آقای کشاورز مدیر کل گمرک تهران و جمعی از معاونین و مدیران ارشد شرکت تهران برگزار شد.

پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل محترم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ضمن تشکر و تقدیر از زحمات و فعالیت‌های سرپرست سابق در مدت تصدی مسئولیت ایشان و با اشاره به توانمندی‌ها و قابلیت‌های سرپرست جدید، بر اهمیت و ارزش بالای شرکت تهران به عنوان یکی از اصلی‌ترین و استراتژیک‌ترین شرکت‌های پایتخت و کشور تاکید نمود.

مهدی آل ابراهیم در ادامه ضمن تاکید برای ایجاد تعامل هر چه بیشتر با گمرک تهران از وجود مدیرکل و مسئولین حال حاضر آن شرکت به عنوان نقطه قوتی در پیشبرد اهداف و روند روبه رشد شرکت انبار های عمومی و خدمات گمرکی تهران یاد کرد .

ایشان با اشاره به این موضوع که صاحبان واقعی و سهامداران اصلی این شرکت بازنشستگان معزز و شریف صندوق بازنشستگی هستند ادامه داد: کلیه واحدها و کارکنان شرکت تهران می‌بایست تمامی تلاش و خلاقیت خود را با خلوص نیت در راه خدمت به این قشر محترم جامعه به کار برند. 

مدیر کل محترم گمرک تهران در ادامه این آیین نیز ضمن قدردانی از زحمات جناب آقای زارعلی سرپرست سابق شرکت تهران بر استمرار رویه حاضر در تعامل بین گمرک و شرکت انبارها تاکید کردند.

سپس در ادامه محمدرضا زارعلی ضمن ارائه برخی اقدامات صورت گرفته در طول پنج ماهه تصدی خود در این مسئولیت و همچنین قدردانی از تمامی مسئولین و کارکنان شرکت تهران، بر اهمیت فعالیت‌های این شرکت در بین سایر شرکت‌های تابعه تاکید کرد.  
در پایان این مراسم، جناب آقای سلیمی سرپرست جدید شرکت تهران ضمن تشکر از حسن اعتماد هیأت مدیره محترم ستاد مرکزی از جناب آقای آل ابراهیم قدردانی نمود و اذعان داشت: در طول فعالیت کاری خود در سطوح مختلف شرکت همواره با نیت قلبی و با هدف در مسیر تعالی قدم برداشتم و آرزو و آرمانی جز ایجاد تعامل و وفاق با تمامی همکاران نداشته‌ام.
 ایشان در ادامه افزود: در سالی که توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان سال « رشد تولید ومهار تورم »  نامگذاری شده است باید همگی تلاش کنیم تا بتوانیم بیش از پیش در جهت تحقق اهداف والای شرکت و در نهایت، خدمت صادقانه برای جلب رضایت مشتریان محترم و کسب سود مناسب در جهت منافع بازنشستگان شریف کشور که همانا سهامداران اصلی شرکت هستند گام برداریم.

 



   

 


۱۱ تیر ۱۴۰۲ ۱۸:۱۱
تعداد کلیک: ۱,۵۳۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500