English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیام مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت عید سعید غدیر خم

پیام مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت عید سعید غدیر خم

«مهدی آل ابراهیم» مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره شرکت انبارهای عمومی طی پیامی فرا رسیدن عید سعید غدیرخم را به همکاران شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سراسر کشور تبریک و تهنیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

غدیر، عید الله اکبر روزی عظیم الشأن و یوم الله اکمال دین، روز آشکار شدن چهره کریه نفاق، روز یأس و طرد ابلیس و شیطان مسلکان زمان، روزی که توقع فرج در آن است و رفعت درجات، روز آشکار شدن پنهان‌ها، روز ارشاد قلوب، روز خروج از جهالت و حرکت به سمت پیشرفت و کمال، روزی است که تحقق حاکمیت ارزش‌های الهی در جامعه را رقم می‌زند و نمادی آشکار جهت گزینش انسان صالح برای مدیریت و رهبری و جامعه و . . .

آری، ویژگی‌ها و برجستگی‌های غدیر به شمار نمی‌آید و اگر دستور به تعظیم و تکریم این یوم‌ الله شده‌ایم برای آن است که علاوه بر اداء حق الله، هویت و اصالت خویش را اظهار داشته و از غیر سالکان این طریقت ناب تبری جوییم.

قطعاً انقلاب اسلامی تداوم مسیر تابناک غدیر و تمسک عملی به این ودیعه الهی است که حفظ و صیانت آن را بر خود فرض دانسته و اوجب واجبات می‌دانیم.

تحقق عینی ولایت در دوران غیبت، میوه حیات‌بخش شجره طیبه غدیر در این زمان بوده است؛ فلذا تمام تلاش و همت خود را برای نصرت نائب الحجه، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مصروف می‌داریم و بر این باوریم که شرط اصلی هدایت جامعه، رهبری امام عادل است و همانطور که شهدای عزیز، این رهروان واقعی طریق نور و صراط مستقیم ولایت در زمان خود به احسن وجه در مسیر ولایت از وجود نازنین خود گذشتند، در عصر حاضر؛ جهاد فی سبیل الله در راستای نیل به اهداف و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی را وظیفه خود می‌دانیم و برآنیم تا به لطف خداوند متعال و استعانت معصومین(ع) و شهدای عزیز و با همت همه همکاران خدوم و گرامی در عرصه جهاد اقتصادی سربازی صادق برای ولایت باشیم.

امید اینکه بدینوسیله در زمره متمسکین واقعی به حبل ولایت مولی الموحدین امیرالمومنین(علیه‌السلام) باشیم.


التماس دعا

با آرزوی توفیق الهی

مهدی آل‌ابراهیم

مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره



۱۵ تیر ۱۴۰۲ ۲۲:۴۴
تعداد کلیک: ۴۵۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500