English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری آیین معارفه سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا

برگزاری آیین معارفه سرپرست جدید شرکت  انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا
مراسم تکریم «حسین شفائی» مدیرعامل سابق و معارفه «سید ایمان هدایتی» سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا روز دوشنبه ( 16مرداد1402) برگزار گردید.

این مراسم با حضور «فضل الله رضوان طلب» عضو محترم هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «محمد صادق واعظی» معاون برنامه ریزی و اقتصادی، «میثم محب علی» مدیر سرمایه های انسانی، «علی حسین ذوالقدری» مدیرکل گمرک آستارا، «مهدی کامیاب» معاون فنی گمرک آستارا و «منصور میرزایی» مدیر حراست گمرک آستارا و جمعی از مسئولین مرزی و مدعوین برگزار گردید.

در ابتدای مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید ، فضل الله رضوان طلب عضو هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن قدردانی از مدیرعامل سابق در مدت تصدی مسئولیت ایشان اشاره داشتند: بین شرکت انبارهای عمومی و گمرک جمهوری اسلامی ایران رابطه عجین شده ای وجود دارد و آقای حسین شفائی نیز در مدت مسئولیت خود گام های موثری در جهت تعامل با گمرک آستارا برداشته است لذا انتظار داریم سرپرست جدید شرکت آستارا نیز این روند را بیش از پیش ادامه دهند.

در ادامه این مراسم علی حسین ذوالقدری مدیر کل گمرک نیز با اشاره به تعامل سازنده و خوب شرکت آستارا با گمرک این شهرستان ادامه داد:نقطه نظرات و راهکارهای کارگشایی از سوی این شرکت برای حل مسائل فیمابین در این مدت ارایه گردید و در هر ساعات شبانه روز که به کمک جناب آقای شفائی نیاز داشتیم حاضر و پاسخگو بودند. همچنان با مدیریت جدید نیز تعامل و همکاری لازم درجهت رفع مسائل فیمابین و صاحبین کالا خواهیم داشت.

حسین شفائی مدیرعامل سابق شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی آستارا ضمن ارائه برخی از اقدامات صورت گرفته در مدت تصدی و همچنین قدردانی از تمامی همکاران ، برای سرپرست جدید شرکت آستارا آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.

آقای سید ایمان هدایتی سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا ضمن تشکر و قدردانی از حسن اعتماد اعضای محترم هیات مدیره و مدیرعامل محترم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و همچنین تقدیر و تشکر از زحمات جناب آقای شفائی بیان داشتند:  به یاری خداوند متعال با تلاش و کوشش و همدلی همکارانم در شرکت آستارا و همچنین تعامل بیش از پیش با سازمان های همجوار علی الخصوص اداره کل گمرک آستارا ، سعی خواهیم کرد در جهت تحقق اهداف والای شرکت و جلب رضایت مشتریان گام موثر برداریم.



 
 

۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ۰۹:۳۶
تعداد کلیک: ۱,۳۴۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500