English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری مراسم معارفه سرپرستان جدید معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی، معاونت مالی وسرمایه‌های انسانی و معاونت عملیات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران

برگزاری مراسم معارفه سرپرستان جدید معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی، معاونت مالی وسرمایه‌های انسانی و معاونت عملیات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران
به گزارش روابط عمومی شرکت تهران، مراسم تکریم آقای «هادالنقی مهری » و معارفه آقای «فرید ناظری» سرپرست جدید معاونت برنامه ریزی و اقتصادی شرکت تهران در سالن کنفرانس این شرکت برگزار گردید.

در این مراسم «مصطفی سلیمی» سرپرست محترم شرکت تهران از  تلاش‌ها و زحمات جناب اقای مهری در مدت تصدی مسئولیت ایشان قدردانی نمود و از  سرپرست جدید معاونت برنامه ریزی و اقتصادی به عنوان یک فرد کارآمد و با تجربه یاد نمودند. 

همچنین در تاریخ 13 تیر 1402 مراسم تکریم آقای باقری و معارفه «صادق نصیری» سرپرست جدید معاونت مالی وسرمایه های انسانی شرکت تهران برگزار گردید.

در این مراسم مصطفی سلیمی سرپرست شرکت تهران با بیان اینکه یکی از موارد ضروری در سازمان ها وشرکت‌ها، انتخاب افراد شایسته می باشد بیان نمود: شایسته سالاری به معنی قرار دادن افراد در پست ها مسئولیت ها براساس مهارت ها وتوانایی آنان است ،به گونه ای که بهره وری در سازمان افزایش دهد.

ایشان افزود: امروزه در مدیریت، معیاری با عنوان شایسته سالاری وجود دارد ،که تکیه اصلی آنها برمهارت وتخصص می‌باشد.

سرپرست شرکت تهران با اشاره به اهمیت همسو بودن در سازمان ها و شرکت ها ادامه داد: افراد هرچه همدلی و همفکری داشته باشند، آثارمطلوب تری در محیط کار نمایان خواهد شد.

مصطفی سلیمی ضمن بیان توانمندی و سابقه آقای صادق نصیری در حوزه اداری و منابع انسانی تاکید نمود: با توجه به تخصص و تجربیات آقای نصیری امیدواریم تحول نوینی در حوزه معاونت مالی و سرمایه‌های انسانی شرکت تهران صورت پذیرد و مسائل و مشکلات سریعا برطرف گردد و همه واحدها باید با ایشان همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

در روز چهارشنبه مورخه 18 مرداد ماه 1402معارفه آقای«حسین شفاهی» به عنوان سرپرست جدید معاونت عملیات این شرکت نیز برگزار گردید.

در این مراسم سرپرست شرکت تهران طی بیاناتی ضمن برشمردن سوابق درخشان و توانمندی‌های آقای شفاهی انتصاب ایشان را بسیار بجا و شایسته دانست و گفت: اهم انتظارات این شرکت از واحد عملیات ایجاد تعامل بیش از پیش با گمرک جمهوری اسلامی ایران، ایجاد همدلی و وفاق بین کارکنان واحد عملیات، پیشبرد اهداف عالی شرکت که همانا جذب حداکثری مشتریان و افزایش بازدهی و سودرسانی، بروزرسانی تجهیزات و فرآیندهای  عملیاتی مطابق با استانداردهای روز جهان و تلاش در جهت الگو سازی  و نمونه سازی شرکت تهران دربین سایر شرکت‌های کشور و رقبای منطقه می باشد.



  

۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۰۲
تعداد کلیک: ۶۲۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500