English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

توسعه سرمایه‌گذاری، هدف سفر مدیرعامل انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به استان اصفهان

توسعه سرمایه‌گذاری، هدف سفر مدیرعامل انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به استان اصفهان
در راستای دستیابی به اهداف برنامه‌ای توسعه سرمایه‌گذاری‌ها به منظور افزایش تعداد شعب و حضور در جغرافیای جدید، «مهدی آل ابراهیم» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه «محسن رحیمی» مشاور مدیرعامل درحوزه نظارت برشرکت‌ها و امور مجامع، «حمید نجات بخش» مدیرعامل شرکت غرب، «سید سعید صفوی» معاون مالی و سرمایه های انسانی شرکت غرب، «حسین امرالله» مشاور مدیرعامل شرکت غرب در امور اجرایی، از موقعیت‌های مستعد سرمایه‌گذاری در کاشان جهت ایجاد شعبه جدید بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید مهدی آل‌ابراهیم توجه به شاخص‌های ارزش‌آفرین جهت حضور در اماکن جدید و رعایت صرفه‌های مقیاس بر تهیه گزارش توجیهی اقتصادی که نمایانگر تثبیت سودآوری آتی شعب جدید است تاکید داشتند.

در ادامه هیأت اعزامی با حضور در شعبه اصفهان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از روند خدمات و فعالیت‌ها در آن شعبه بازدید نمودند.

در این بازدید «اباذر خانی» مدیر شعبه اصفهان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در منطقه، برخی از نیازها و برخی از نقاط قابل بهبود موجود را ارائه نمود.

سپس، مهدی آل ابراهیم با حضور در دفتر مدیرکل گمرک اصفهان با رسول کوهستانی، مدیر کل گمرکات استان اصفهان دیدار و در خصوص مسائل مختلف و افزایش تعامل و همکاری دو جانبه به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن بیان توانمندی و ظرفیت‌های خوب شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی شعبه اصفهان گفت: بحمدالله در این شعبه ظرفیت های مطلوبی وجود دارد که می‌توان از آن در امر توسعه بیش از پیش این گمرک استفاده نمود و با ایجاد فرصت‌های مناسب و همکاری گمرک محترم مستقر در منطقه امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رونق بیش از پیش این شعبه در همه زمینه ها باشیم.

در ادامه رسول کوهستانی، مدیرکل گمرکات استان اصفهان نیز ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان در سخنانی با اشاره به چگونگی انجام فعالیت‌ها در این منطقه نسبت به تعامل بیشتر گمرک و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران تاکید نمود.

در پایان این بازدید، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن بازدید از فعالیت‌های ستادی، عملیاتی و همچنین بازدید از انبارها و باراندازهای این شعبه، به نقاط قوت و نقاط قابل بهبود اشاره نمودند و با بیان برخی از موارد، خواستار سرعت بخشیدن به برخی از امور اصلاحی مربوط به انبارها شدند.

در حاشیه این جلسه، مهدی آل ابراهیم و هیات همراه با پرسنل محترم شعبه اصفهان و هچنین برخی از مشتریان و صاحبان کالا دیدار و از نزدیک مسائل و مشکلات آنان را جویا شد.


   

۱ شهریور ۱۴۰۲ ۲۰:۳۰
تعداد کلیک: ۴۴۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500