English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

حضور مغتنم و بازدید میدانی مدیران سازمان بازرسی کل کشور، در راستای حسن جریان امور

حضور مغتنم و بازدید میدانی مدیران سازمان بازرسی کل کشور، در راستای حسن جریان امور

مدیران سازمان بازرسی کل کشور آقایان دکتر باتقوا، ناصری، سلیمانی، جعفرنژاد و همچنین آقایان بلالی مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل و حاج عبدالهی مشاور و بازرس ویژه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ، مهدی آل‌ابراهیم مدیرعامل و معاونین ستاد مرکزی بعد از تبادل نظرات طی نشستی صمیمی، از فعالیت‌های شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب بازدید کردند.

در ابتدای این دیدار مهدی آل‌ابراهیم ضمن خیرمقدم به مدیران سازمان بازرسی کل کشور و مدیران ارشد صندوق بازنشستگی کشوری اظهار داشت: 

توسعه فعالیت‌ شرکت‌ها و حضور در جغرافیای جدید، موجب افزایش پراکنش حوزه عملیاتی گردیده که نظارت را به عنوان یکی از ارکان اساسی مدیریت، بیش از پیش ضروری می‌سازد.

نظارت در دو بعد داخلی و خارجی، پیوسته بر دستیابی به اهداف برنامه‌ای کمک می‌کند. نظارت داخلی با ابزارها و ساختارهایی همچون حسابرسی داخلی، مدیریت‌ها و معاونت‌های نظارتی و نظارت‌های خارج از شرکت با حضور نهادهایی همچون بازرسان سازمان بازرسی موجب دستیابی به بازخوردهایی به هنگام شده و ضامن حصول اهداف برنامه‌ای است، لذا ما این حضور را غنیمت می‌دانیم.

سپس حمید نجات‌بخش مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب گزارش کاملی از روند فعالیت شرکت ارائه نمودند.

در ادامه جناب آقای دکتر باتقوا مواردی جهت کمک به حسن جریان امور را طرح نمودند که با استقبال مدیران شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران مواجه شد.

در پایان با حضور مدیران سازمان بازرسی کل کشور و صندوق بازنشستگی کشوری و ستاد مرکزی بازدید از فعالیت‌های ستادی، عملیاتی و باراندازهای شرکت غرب بعمل آمد.

 


 
 
 
 

 

 

 

 


۲ شهریور ۱۴۰۲ ۰۹:۵۹
تعداد کلیک: ۶۵۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500