English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پایش عملکرد، متضمن دستیابی به اهداف برنامه‌ای شرکت‌ها

پایش عملکرد، متضمن دستیابی به اهداف برنامه‌ای شرکت‌ها

با گذشت پنج ماه از سال 1402 و در راستای نظارت و رصد مستمر شرکت‌ها جهت پیگیری میدانی اهداف برنامه‌ای، اولین جلسه پایش عملکرد با بررسی عملکرد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در محل آن شرکت آغاز شد.

در این جلسه «مهدی آل ابراهیم» مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه «مهدی علی‌اصغرزاده» عضو هیأت مدیره و معاون عملیات و امور گمرکی، «محمدصادق واعظی» معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی، «امیر سلطانی» معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی و «محسن رحیمی» مشاور عالی مدیرعامل در حوزه نظارت بر شرکت‌ها و امور مجامع به بررسی عملکرد آن شرکت پرداختند.

پس از بحث و بررسی پیرامون گزارش ارائه شده توسط شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب، چالش‌های طرح شده توسط شرکت نیز در جلسه تعیین تکلیف و مسئولین مربوطه برای حل موضوعات توسط مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران مشخص و مقرر شد حوزه نظارت بر شرکت‌ها موضوعات را به صورت نوبه‌ای رصد و گزارش نماید.

در پایان ضمن تاکید موکد به انجام کار تیمی، خالصانه و عالمانه از زحمات کلیه همکاران شرکت غرب تقدیر و تشکر و بر تداوم روند رشد تاکید گردید.

لازم به توضیح است موضوعات و تکالیف ارائه شده در این فصل از پایش در فصول آتی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

 



 
 

 

 

۲ شهریور ۱۴۰۲ ۱۵:۰۸
تعداد کلیک: ۶۱۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500