English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیام مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

پیام مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «مهدی آل ابراهیم» مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با صدور پیامی، آغاز هفته دفاع مقدس را به ملت شهید پرور ایران اسلامی به ویژه رزمندگان، جانبازان، خانواده معظم شهدا و همکاران شرکت انبارهای عمومی تبریک گفت.

 

متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسم رب الشهداء و الصدیقین


هفته دفاع مقدس که به گفته مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نمودار مجموعه‌ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است، یکی از مقاطع سرنوشت ساز ملت رشید ایران می‌باشد که هوشمندانه در آن حضور یافته و سهم مهمّی در رسالت تاریخی خود ایفا نمودند.

این ایام یادآور خون‌های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد. فرزندان جبهه و شهادت، اطاعت را عبادت می‌بینند و وارثان دفاع مقدس عزت جهاد را با ذلت در خانه نشستن عوض نمی‌کنند لذا ایستادگی آن‌ها نشستگان تاریخ را به قیام وا می‌دارد و این پیام بزرگ دفاع مقدس است.

اینجانب, این نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی را مغتنم می‌شمارم و با تجلیل و یادمان از شهدا و ایثارگران پر افتخار به خصوص خانواده‌های شهدا و جانبازان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین ابراز نموده و بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استحکام گام دوم انقلاب اسلامی تاکید می‌نمایم که بی شک به یمن تلاش تیمی، عالمانه و خالصانه همه همکاران محترم این شرکت، مسیر تعالی و بالندگی و آبادانی را طی خواهیم کرد.

 

مهدی آل ابراهیم

مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره

شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

۳۱ شهریور ۱۴۰۲ ۱۲:۲۲
تعداد کلیک: ۶۵۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500