English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

نشست صمیمی مدیرعامل با پرسنل واحد HSE و آتش‌نشانی شرکت‌های تابعه مستقر در تهران به مناسبت روز ایمنی و آتش‌نشانی

نشست صمیمی مدیرعامل با پرسنل واحد HSE و آتش‌نشانی شرکت‌های تابعه مستقر در تهران به مناسبت روز ایمنی و آتش‌نشانی
«مهدی آل ابراهیم» مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در نشستی به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی با واحد HSE و آتش نشانان شرکت های تابعه استان تهران دیدار و در خصوص مسائل و چالش های موجود در این واحد به گفت‌وگو پرداخت.  

در این نشست «مهدی آل ابراهیم» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی از تمامی همکاران واحد HSE و آتش‌نشانان شرکت‌های تابعه، چه حاضرین در این جلسه و چه عزیزانی که به دلیل همزمانی جلسه با  شیفت‌ کاری امکان حضور نداشتند قدردانی به عمل آورده و ضمن تبریک روز ایمنی و آتش نشانی به استماع مسائل و مشکلات آن ها پرداخت. 

مهدی آل ابراهیم ضمن اشاره به اهمیت برگزاری اینگونه نشست‌ها و حفظ حلقه‌های ارتباطی، واحد HSE  و آتش‌نشانی را یکی از واحدهای پر اهمیت این شرکت دانست و خاطرنشان کرد: بروز یک حادثه‌ای می‌تواند باعث ایجاد فاجعه‌ای در ابعاد بزرگتر شود لذا نگاه ما باید نگاه پیشگیرانه همراه با تقویت توان عملیاتی فعلی باشد که نشست‌هایی از این دست، ناظر به درجه اهمیت این موضوع در ذهن تیم مدیریتی می‌باشد. 

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در ادامه به اهمیت نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه‌های شرکت اشاره داشتند و صیانت از آن‌ها را از مهمترین وظایف هر مدیریتی اعلام کردند و بیان داشتند در 6 ماه ابتدای سال به لطف خداوند متعال و استعانت معصومین (ع) و شهدای عزیز چند مشکل اصلی و تقریباً همه‌گیر در سطح شرکت‌های تابعه از جمله؛ تبدیل وضعیت تمامی پرسنل پیمانی به قراردادی و تشکیل کمیته طرح طبقه‌بندی مشاغل و شروع جلسات مربوطه با موافقت هیأت مدیره و زحمات معاونین حل گردید و ان‌شاءا... اقدامات انگیزشی دیگر نیز در دستور کار می‌باشد.

ایشان در پایان بیان داشت که امیدواریم به لطف خداوند متعال با یک کار تیمی، عالمانه و خالصانه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران را به جایگاه واقعی آن برسانیم.

گفتنی است؛ در این نشست که با حضور «مهدی علی اصغرزاده» عضو هیات مدیره و معاون عملیات و امور گمرکی و «امیر سلطانی» معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و برخی از پرسنل واحد HSE  و آتش نشانی شرکت های تابعه استان تهران ( غرب، تهران و امام خمینی (ره)) برگزار گردید، هریک از پرسنل به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود در ارتباط با این حوزه پرداختند.




۸ مهر ۱۴۰۲ ۲۰:۳۱
تعداد کلیک: ۱,۰۷۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500