English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید مشاور مدیرعامل و مدیر برنامه ریزی شرکت از فرودگاه و گمرک لارستان

بازدید مشاور مدیرعامل و مدیر برنامه ریزی شرکت از فرودگاه و گمرک لارستان

در راستای اجرای تکالیف مجمع عمومی به منظور توسعه بازار و حضور در نقاط جدید گمرکی؛ «اسماعیل فخاری» مشاور مدیرعامل در مدیریت امور شعب و «حمیدرضا آوینی» مدیر برنامه ریزی راهبردی شرکت به منظور بررسی و ارزیابی روند استقرار در شهرستان لار از فرودگاه بین المللی لارستان، گمرک لارستان و شهرک صنعتی خور بازدید و با مدیران کل این سازمان‌ها به گفت‌وگو پرداختند.

در همین راستا، مشاور مدیرعامل در مدیریت امور شعب و مدیر برنامه ریزی راهبردی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی (ره) نشست‌های مشترکی با «امین اله صولتی» مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان و «محمدرضا امینی» مدیرکل گمرک لار به منظور بررسی و ارزیابی آخرین وضعیت خطوط پروازهای بین المللی، فضای عملیاتی و لجستیکی، اتصال ریلی و جاده ای به کریدور شمال- جنوب، تنوع کالاهای صادراتی، مرجع تحویل گیرنده و... گفت‌وگو و از محوطه انبار مسقف و ایرساید فرودگاه و انبارهای مسقف گمرک اجرایی و بازدید از محوطه شهرک صنعتی خور پرداختند.

شایان ذکر است؛ گمرک لار دارای دو رویه صادراتی هوایی در محوطه فرودگاه و صادرات زمینی در محوطه گمرک بوده و هماهنگی های اولیه به منظور اخذ مجوز گمرکی در رویه واردات آغاز شده است.


 
 
  

۱۹ مهر ۱۴۰۲ ۱۲:۳۲
تعداد کلیک: ۴۲۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500