English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آیین معارفه مدیر جدید شعبه ارومیه برگزار شد

آیین معارفه مدیر جدید شعبه ارومیه برگزار شد
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، آیین تکریم «سیدغلامرضا عبادزاده» مدیر سابق شعبه ارومیه و معارفه «محمود مقیمی» مدیر جدید این شعبه با حضور «محمدحسین آهنین‌پنجه» عضو هیئت‌مدیره و مشاور منابع انسانی مدیرعامل، «مهدی بلوطی» مدیر هماهنگی امور شعب ستاد مرکزی و برخی از مدیران ارشد شرکت‌های تابعه و «تقوی» ناظر گمرکات استان آذربایجان‌غربی و مدیرکل گمرک ارومیه برگزار شد.


محمدحسین آهنین‌پنجه، عضو هیئت‌مدیره و مشاور منابع انسانی مدیرعامل در سخنانی، با عنوان داشتن تعهد اصول سازمانی و ارتقای سازمان در همه زمینه‌ها، افزود: این امر میسر نمی‌شود مگر با هم‌دلی و هم‌فکری همه کارکنان و استفاده مطلوب و بهینه از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل افراد و این‌که نگاه صنفی، قومی و قبیله‌ای به امور شرکت نداشته باشیم.

وی به ارتباطات غیر سازمانی اشاره و ارتباطات سالم و پرهیز از حواشی را موجب بالندگی شرکت برشمرد و ضمن قدردانی و تشکر از زحمات مدیریت قبلی و توجه ایشان به این‌گونه امور، آقای مقیمی را که از نیروهای با سابقه شرکت بوده، معرفی و برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت در تصدی مسئولیت جدید کرد.

در این مراسم، سید غلامرضا عبادزاده نیز با اشاره به نمونه بودن و بهبود عملکرد شعبه ارومیه نسبت به سال‌های قبل، از این‌که پرسنل این شعبه در این مسیر وی را یاری کردند، قدردانی و تشکر کرد و ضمن بیان این نکته که آقای مقیمی از پرسنل قدیمی و با سابقه شرکت به‌شمار می‌رود و با کار کاملاً آشناست، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

محمود مقیمی نیز ضمن قدردانی و تشکر از زحمات جناب آقای عبادزاده، برای وی در سمت جدید مشاور مدیرعامل و مدیر حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران آرزوی توفیق روزافزون کرد.


  
۲۰ شهریور ۱۳۹۴ ۱۶:۳۵
تعداد کلیک: ۲,۶۵۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500