English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

با انعقاد قرارداد 3 ساله با گمرک جمهوری اسلامی ایران، تداوم مسیر رشد و پیشرفت تضمین شد

با انعقاد قرارداد 3 ساله با گمرک جمهوری اسلامی ایران، تداوم مسیر رشد و پیشرفت تضمین شد
به گزارش روابط عمومی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به لطف خداوند متعال، استعانت معصومین(ع)، شهدای عزیز و همت ارکان شرکت و کارکنان خدوم مجموعه در سراسر کشور، قرارداد "ارائه خدمات لجستیکی و گمرکی" با گمرک جمهوری اسلامی ایران به مدت سه سال منعقد شد.

«مهدی آل ابراهیم»  مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن تبریک ولادت با سعادت عقیله بنی هاشم و پیام آور نهضت عاشورا خانم زینب کبری(س) و تشکر از حسن نیت و نظر مساعد ریاست کل محترم و معاون محترم توسعه مدیریت منابع گمرک ج.ا.ا در خصوص انعقاد قرارداد با شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، این موفقیت را نیز به کلیه کارکنان عزیز مجموعه تبریک و بیان داشتند قطعاً انعقاد این قرارداد یک فرصت مغتنم برای رشد و پیشرفت شرکت می‌باشد که می‌بایست با یک کار تیمی، عالمانه و خالصانه نهایت بهره‌برداری را از این فرصت داشته باشیم. 

ایشان در ادامه اظهار داشت این شرکت با شش دهه سابقه به عنوان امین حاکمیت و بازوی لجستیکی گمرک ایران و با استفاده از نیروی انسانی مجرب و متخصص و بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات عملیاتی می‌بایست در این برهه از زمان با ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات لجستیکی به تجار و صاحبان کالا پاسخ مناسبی به اعتماد سازمان حاکمیتی گمرک ایران ارائه نماید.

ایشان افزود: گمرک و انبارهای عمومی در حقیقت دو بازوی لجستیکی و اقتصادی در تجارت کشور شناخته می‌شوند و با توجه به شناخت کامل میان این دو دستگاه طی شش دهه و تعاملات مطلوب در سطوح مدیران ارشد کشوری توقع می‌رود این تعامل در سطح مدیران عامل شرکت‌ها و شعب تابعه با مدیران گمرکات اجرایی همواره به نحو مطلوب در جریان باشد که این تعامل مناسب، به عنوان حلقه اصلی این همکاری انشاءا... اثرات قابل توجهی در تسهیل تجارت کشور در پی دارد.

۲۸ آبان ۱۴۰۲ ۱۷:۴۰
تعداد کلیک: ۶۴۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500