English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

حضور مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی امام خمینی(ه) در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته

حضور مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی امام خمینی(ه) در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته
به گزارش روابط عمومی شرکت امام خمینی (ره)، «دکتر سیامک حسنی» مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره) روز دوشنبه 27 دی ماه 1402 همزمان با آغاز نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با حضور در محل دائمی نمایشگاه بین المللی و به منظور رایزنی و ایجاد بازارهای جدید در عرصه خدمات مرتبط با نوع عملکرد شرکت انبارهای عمومی، توسعه فعالیت و جذب کالا و مشارکت‌ها با تعدادی از شرکت‌های فعال در این حوزه گفت‌وگو و به تبادل نظر پرداخت.

در این بازدید دکتر حسنی با حضور در غرفه شرکت‌های خدمات بندری و دریایی کاوه، تایدواتر،خدمات بندری و دریایی سینا، شرکت حمل و نقل دریایی کین کانتینر،گلف اجنسی با مدیران این شرکت‌ها در خصوص توسعه فعالیت فیمابین گفت‌وگو نمود.

در ادامه ایشان طی نشست هایی  با مدیر لجستیک راه آهن ج.ا.ا، مدیر کل لجستیک و حمل و نقل وزارت راه، رییس انجمن کشتیرانی، دبیر فدراسیون حمل و نقل و لجستیک کشور و معاون بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی گفت‌وگو و پیگیر موارد و موضوعات مشترک فی مابین شدند.

گفتنی است؛ هدف از برگزاری این جلسات شناسایی بازارهای جدید به منظور توسعه فعالیت شرکت امام خمینی(ره) در منطقه آزاد تجاری صنعتی و شعب تابعه در سطح استان خراسان می‌باشد.



۲۹ آذر ۱۴۰۲ ۱۲:۳۵
تعداد کلیک: ۲۲۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500