English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی سهلان: در سهلان ظرفیت و فضای کاری خوبی حاکم است

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی سهلان: در سهلان ظرفیت و فضای کاری خوبی حاکم است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت سهلان، دکتر «امید حسین ابیانه نظری» سرپرست و عضو هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه مهندس میرزایی با حضور در منطقه ویژه اقتصادی سهلان ضمن بازدید میدانی از کل منطقه در نشستی با «سید روح اله قریشی» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، «توحید آذربد» مدیرکل گمرک، مدیر راه آهن منطقه، رئیس بانک ملی، معاونان، مدیران و پرسنل منطقه دیدار و در خصوص مسائل مختلف مربوط به حوزه فعالیت، زیر ساخت ها، پروژه ها، مسائل و مشکلات پیش رو به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

در ابتدای این نشست سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه انبار، شعب و منطقه ویژه ارائه نمودند.

سرپرست شرکت انبارهای عمومی ایران ضمن عرض خداقوت به تمامی همکاران شرکت سهلان اظهار داشت: ما خدمتگزار شما هستیم و آمدیم تا در کنار هم و با همکاری و همیاری تمامی پرسنل برای توسعه شرکت انبارهای عمومی با همه وجود تلاش نماییم.

ایشان در ادامه از پرسنل واحد عملیات خصوصا رانندگان لیفتراک و جرثقیل که نقش مهمی را در پیشبرد اهداف شرکت ایفا می کنند تشکر و قدردانی نمود و افزود: نقش سرمایه های انسانی در توسعه شرکت غیر قابل انکار است لذا برای تمامی دغدغه ها و مشکلات همکاران گوش شنوا هستیم و با یاری خداوند متعال و  همراهی هم گام های مثبتی برداشته خواهد شد.

دکتر ابیانه نظری عملکرد شرکت سهلان را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: با وجود تلاش های همه همکاران و تعامل سازنده با گمرک این منطقه، در سهلان ظرفیت و فضای کاری خوبی حاکم می باشد.

همچنین ایشان در ادامه با اشاره به مشکلات موجود در حوزه ماشین آلات به ویژه جرثقیل در شرکت سهلان و کلیه شرکت های زیر مجموعه خاطر نشان کرد: اقداماتی در خصوص نوسازی ناوگان و خرید جرثقیل صورت گرفته لذا با تمام توان برای اصلاح ساختار و اقدامات توسعه ای در شرکت ها تلاش خواهیم کرد. 

در این نشست توحید آذربد مدیرکل گمرک منطقه نیز منطقه ویژه اقتصادی سهلان را دارای امتیازات ویژه دانست و بیان داشت: در سهلان همه چیز برای هاب شمال غرب کشور شدن محیا می باشد.

وی افزود: کلیه رویه های گمرکی الکترونیکی می باشد و انبارهای عمومی نیز باید همراه و هم پا با گمرک  به سمت الکترونیکی شدن حرکت کند و ناوگان خود را نوسازی نماید.

گفتنی است؛ سرپرست محترم شرکت و هیات همراه از باراندازها، انبارهای هانگار، آپرین، خطوط ریلی و ازدو واحد تولیدی ریوند تجارت ارس و سهلان پایه توقف بازدید نمودند.


  
۵ دی ۱۴۰۲ ۱۸:۵۶
تعداد کلیک: ۴۱۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500