English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری آیین معارفه سرپرست جدید معاونت برنامه ریزی و اقتصادی ستاد مرکزی

برگزاری آیین معارفه سرپرست جدید معاونت برنامه ریزی و اقتصادی ستاد مرکزی
آیین تکریم «محمد صادق واعظی» معاون سابق و «محمود خطیب» سرپرست جدید معاونت برنامه ریزی و اقتصادی ستاد مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «امید حسین ابیانه نظری» عضو هیات مدیره و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران امروز (شنبه، 9 دی ماه 1402) ضمن قدردانی از زحمات آقای واعظی در مدت زمان تصدی مسئولیت معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی، طی حکمی آقای محمود خطیب را به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی ستاد مرکزی منصوب کرد.

دکتر ابیانه نظری در ابتدای این آیین ضمن تشکر و قدردانی از زحمات معاون سابق برنامه‌ریزی و اقتصادی و معرفی سرپرست جدید این معاونت بیان داشت: آقای دکتر خطیب از متخصصان بسیار کوشا و مدیری شایسته هستند که با توجه به پتانسیل و ظرفیت وجودی ایشان امیدواریم بتوانیم با تلاش و کوشش مضاعف و همکاری تمامی مدیران و کارکنان شاهد رشد اقتصادی مطلوب و محقق شدن اهداف تعریف شده برای این شرکت باشیم.

آقای خطیب نیز ضمن قدردانی از حسن نظر و اعتماد سرپرست محترم شرکت گفت: با توجه به تخصصی بودن معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی و قبول این مسئولیت سنگین تلاش داریم تا با توکل به خداوند متعال و همکاری دو طرفه و خوب بین مدیران و کارکنان با پیاده‌سازی برنامه‌ها و استراتژی‌های محول شده، به اهداف از پیش تعیین شده برای شرکت دست یابیم. 

در ادامه تمامی همکاران مجموعه اقتصادی و برنامه ریزی به معرفی و بیان نقطه نظرات خود پرداختند و تلاش و کار تیمی تمامی واحدهای ستاد مرکزی را برای رسیدن به رشد و پیاده‌سازی برنامه های استراتژیک شرکت لازم و ضروری دانستند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم که با حضور معاونت محترم سرمایه های انسانی، مدیران ارشد و تمامی همکاران واحد برنامه‌ریزی و اقتصادی ستاد مرکزی برگزار شد، با تقدیم حکم انتصاب «محمود خطیب» به عنوان سرپرست جدید معاونت برنامه ریزی و اقتصادی ستاد مرکزی منصوب گردید.




۹ دی ۱۴۰۲ ۱۷:۲۹
تعداد کلیک: ۶۲۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500