English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دیدار صمیمانه سرپرست شرکت انبارهای عمومی با معاونین حقوقی و نظارت، برنامه ریزی و امور بین الملل گمرک ایران

دیدار صمیمانه سرپرست شرکت انبارهای عمومی با معاونین حقوقی و نظارت، برنامه ریزی و امور بین الملل گمرک ایران
سرپرست شرکت انبارهای عمومی ایران با معاونین حقوقی و نظارت، برنامه ریزی و امور بین الملل گمرک ایران دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، دکتر« امید حسین ابیانه نظری» عضو هیات مدیره و سرپرست شرکت انبارهای عمومی به همراه دکتر «مهدی علی اصغرزاده» عضو هیات مدیره و معاون عملیات و امور گمرکی و آقای مهندس میرزایی با «ابراهیم نقدی» معاون حقوقی و نظارت گمرک ایران و «محمدرضا ملک محمدی» مدیرکل دفتر حقوقی گمرک دیدار و در خصوص تعاملات و همکاری‌های فی مابین به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار معاون محترم حقوقی و نظارت گمرک ایران از شرکت انبارهای عمومی به عنوان شریک استراتژیک گمرک ایران یاد کرد و هماهنگی و تعامل دو جانبه را جهت نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لازم و ضروری دانست.

دکتر ابیانه نظری نیز با اشاره به پتانسیل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در ارایه خدمات به مشتریان و صاحبان کالا در سطح کشور خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم بیش از گذشته با تعامل دوجانبه، شاهد تقویت همکاری مطلوب گمرک ایران و شرکت انبارهای عمومی باشیم.

در ادامه ایشان ضمن تشریح اقدامات موثر صورت گرفته و پیشبرد پروژه های توسعه ای شرکت، به بررسی برنامه‌های آتی در جهت تداوم روند مثبت و رفع موانع پرداخت. 

 گفتنی است؛ سرپرست محترم شرکت و هیات همراه با «ابوالفضل اکبرپور» سرپرست معاون برنامه ریزی و اموربین الملل گمرک ایران نیز دیدار کردند و در خصوص رویه های گمرکی و امور لجستیکی به تبادل نظر پرداختند.



۱۱ دی ۱۴۰۲ ۱۵:۱۵
تعداد کلیک: ۴۰۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500