English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیام تبریک «امید حسین ابیانه نظری» به مناسبت سالگرد تاسیس شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

پیام تبریک «امید حسین ابیانه نظری» به مناسبت سالگرد تاسیس شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران
عضو هیات مدیره و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در پیامی شصت و دومین سالگرد تاسیس شرکت را به تمامی همکاران و ذینفعان شرکت تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، متن پیام «امید حسین ابیانه نظری» عضو هیات مدیره و سرپرست شرکت به مناسبت شصت و دومین سالگرد تاسیس شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به شرح زیر است:

12دی ماه سالگرد تأسیس شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نشان از سابقه درخشان این شرکت در ارایه خدمات مطلوب به فعالان محترم حوزه تجارت و لجستیک کشور و شش دهه به عنوان بازوی اجرایی و لجستیکی گمرک جمهوری اسلامی ایران توانسته است گامی بزرگ در جهت خدمت رسانی به فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان کشور عزیزمان بردارد.
این روز بهانه ای است که از تلاش صادقانه کلیه همکاران شاغل و بازنشسته شرکت انبارهای عمومی که عمر خود را در جهت ارتقاء سطح رفاه جامعه بزرگ بازنشستگان کشوری مصروف داشته اند قدردانی به عمل آورده و در این مقطع کنونی نیز می طلبد که در ادامه مسیر با عزمی راسخ و فعالیت مستمر و هدفمند و با بهره‌گیری از تمامی امکانات و تجهیز خود به آخرین دستاوردها و پیشرفت‌های علمی گامی موثر برای عملیاتی نمودن پروژه های عظیم در صنعت لجستیک برداشته شود.  
بی شک ” شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران” با در اختیار داشتن سرمایه‌های عظیم بالاخص بهره‌مندی از سرمایه انسانی کارآمد و مجرب، می تواند برای تداوم و اعتلای قابلیت های خود در عرصه های اقتصادی کشور حضوری فعال داشته باشد.
اینجانب ضمن تبریک این سالگرد خجسته به خانواده بزرگ ذی‌نفعان، بالاخص جامعه بازنشستگان کشوری به عنوان سهام‌داران، مدیران و کارکنان شریف و مشتریان ارجمند شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مراتب قدردانی و سپاس خود را خدمت همه همکاران محترم ابراز داشته و سعادت، کامیابی و سلامتی شما عزیزان را از خداوند متعال آرزومندم. امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم ضمن تحقق چشم اندازهای شرکت، در رسیدن به اهداف عالیه موفق باشیم.

 

امید حسین ابیانه نظری
عضو هیات مدیره و سرپرست
شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران
۱۲ دی ۱۴۰۲ ۱۳:۰۱
تعداد کلیک: ۳۸۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500