English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شرکت غرب

بازدید سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شرکت غرب
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، دکتر «امید حسین ابیانه نظری» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به اتفاق مهندس میرزایی وهمراهان با حضور در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب از بخش‌های مختلف ستادی و عملیاتی این شرکت بازدید نمود.

دراین بازدید که «حمید نجات بخش» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی غرب نیز حضور داشت سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از بخش‌های مختلف عملیاتی شرکت غرب از جمله انبارها، سردخانه، تعمیرگاه، آتش نشانی، انبارهای غیرگمرکی و ... بازدید میدانی بعمل آورده و از روند انجام فعالیت‌ها در این شرکت مطلع گردید.

در ابتدای این بازدید، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب گزارشی از چگونگی انجام فعالیت‌ها، تجهیزات، انبارش، ورود و خروج کالا، وسعت منطقه و همچنین برخی از نیازها و برخی از نقاط قابل بهبود موجود را ارائه نمود. 

در ادامه، دکتر امید حسین ابیانه نظری ضمن بیان توانمندی و ظرفیتهای خوب شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب گفت: بحمدالله در این شرکت ظرفیت و زیرساخت مناسبی وجود دارد که می توان از آن در امر پذیرش کالا، تخلیه و بارگیری به نحو مطلوبی استفاده نمود. 

گفتنی است؛ سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در دیدار چهره به چهره با برخی از کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب، ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به همکاران، از زحمات پرسنل محترم شاغل در واحدهای مختلف ستادی و عملیاتی قدردانی نمود.





 
۱۳ دی ۱۴۰۲ ۰۸:۲۸
تعداد کلیک: ۵۰۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500