English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

اخذ گواهینامه ISO 9001 و ISO 10002 توسط شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب

اخذ گواهینامه ISO 9001   و ISO 10002   توسط شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب
شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با تلاش و همت مدیرعامل و کارکنان محترم در واحد های مختلف، موفق به تمدیدگواهینامه استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت 9001 ISO -  ویرایش 2015  و گواهینامه استاندارد بین المللی سیستم شکایت مشتریان  ایزو 10002 ISO - ویرایش  2018گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، در مراسمی که بعد از پایان پایش واحدهای مختلف شرکت در بحث گواهینامه استاندارد بین المللی توسط سرممیزان شرکت آرین توف پاسارگاد انجام گردید مراسم اختتامیه اخذ گواهینامه ISO 9001 و  ISO10002 با حضور «حمید نجات بخش» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب، معاونین، مدیران و روسای شرکت و همچنین سرممیزان دریافت گواهینامه در سالن کنفرانس شرکت برگزار گردید. 

در ابتدای این مراسم، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با اشاره به اهمیت اخذ گواهینامه بین المللی برای شرکت غرب گفت: پس از ماه‌ها برنامه‌ریزی تخصصی و تلاش تمامی همکارانم در شرکت غرب، با حضور سرممیزان محترم شرکت آرین توف پاسارگاد، مرحله نهایی ممیزی فرآیند مذکور تکمیل و شرکت موفق به تمدیدگواهینامه استانداردهای بین المللی مدیریت کیفیت و استاندارد بین المللی سیستم شکایت مشتریان شد.  

ایشان با اشاره به لزوم تشکیل کمیته ایزو در شرکت غرب گفت: بحمدالله با توجه به ظرفیت های نیروی انسانی متخصص، جوان، با انگیزه و خوبی که در شرکت وجود دارد با برنامه ریزی انجام شده در این خصوص، کمیته ایزوی شرکت انبارهای عمومی وغرب تشکیل گردید که این کمیته بصورت ماهیانه و مستمر جلسات تخصصی خود را برگزارنمود که امروز ماحصل زحمات این عزیزان را با تمدید گواهینامه های بین المللی شاهد هستیم. 

وی در ادامه افزود: با توجه به اضافه شدن 16 شعبه به شرکت انبارهای عمومی غرب انتظار داریم این کمیته با برنامه ریزی دقیق بتواند در سال آینده چارچوب استانداردسازی و دریافت گواهینامه های بین المللی این شعب را نیز در دستور کار خود قرار دهد تا شاهد یکپارچگی شرکت و شعب تابعه باشیم و خدمت‌رسانی مطلوب تری به صاحبان کالا و مشتریان محترم داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با اشاره به شش دهه خدمت شرکت انبارهای عمومی ایران در سراسرکشور گفت: بی شک شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران بعنوان بازوی قدرتمند گمرک کشور همواره در حال تغییر و به روز شدن تجهیزات و نرم افزارهای عملیاتی می باشد. لذا شرکت انبارهای عمومی غرب از این امر مستثنی نبوده و بعنوان پیشرو در این امر اقدام به نوسازی ناوگان لجستیکی خود از جمله خرید 26دستگاه لیفتراک با تناژهای مختلف و همچنین ایجاد نرم افزار عملیاتی در جهت بهبود سطح خدمت رسانی به مشتریان و تجار نمود.

وی یکی از عناصرکلیدی موفقیت سازمانی را رضایت مشتری از نحوه ارائه خدمات دانست و افزود: اندازه گیری و پایش رضایت مشتری اجتناب ناپذیر است چرا که نتایج حاصل از این ارزیابی می تواند به شناسایی فرصت های بهبود در راهبردها، خدمات و فرآیندهای سازمان منجر شود.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در انتها اخذ این استاندارد ها را مرهون تلاش های بی شائبه و خالصانه تمامی همکاران در بخش های مختلف این شرکت دانست و افزود: رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات به موقع و همچنین پاسخگویی مناسب و پایش آن یکی از اولویت های اصلی شرکت غرب بوده که تمدید این گواهینامه، سندی بر تعهد مشتری مداری و پایبندی این شرکت در ارائه اهداف تعیین شده می‌باشد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم سرممیزان گواهینامه بین المللی از تلاش‌های صورت گرفته توسط شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب قدردانی نموده و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب مفتخر به تمدیدگواهینامه های مذکور گردید.





۲۵ دی ۱۴۰۲ ۱۰:۲۳
تعداد کلیک: ۱۷۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500