English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شرکت غرب و شعبه آپرین

بازدید مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران  از شرکت غرب و شعبه آپرین
عضو هیئت مدیره و معاون عملیات و امور گمرکی به همراه سرپرست معاونت برنامه ریزی و اقتصادی شرکت انبارهای عمومی ایران از شعبه آپرین شرکت غرب بازدید میدانی به عمل آوردند.

«مهدی علی اصغرزاده» عضو محترم هیئت مدیره و معاونت عملیات و امور گمرکی به همراه «محمود خطیب» سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه برخی از مدیران ارشد ستاد مرکزی و با همراهی «حمید نجات بخش» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب و برخی از معاونین این مجموعه از بخش‌های مختلف شعبه آپرین شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب بازدید نمودند.

در ابتدای این بازدید مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب گزارشی ازچگونگی انجام فعالیت‌ها، تجهیزات، ورود و خروج کالا، وسعت منطقه و... بیان نمودند.

در ادامه معاونین محترم عملیات و امور گمرکی و سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی ستاد مرکزی ضمن بازدید از انبار 10 هزار متری و بارانداز 4 هکتاری اختصاص یافته به شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با مهم توصیف کردن این منطقه استراتژیک به حضور پررنگ شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران وگسترش فعالیت‌ها در این منطقه مهم تاکید داشتند.

گفتنی است بندر خشک آپرین به عنوان بزرگترین بندر و پایانه کانتیری کشور با مساحتی بیش از ۸۸۰ هکتار در ۲۰ کیلومتری شهر تهران در منطقه اسلامشهر و در داخل محدوده ایستگاه مرکزی راه آهن کشور واقع شده و بزرگترین مزیت آن قرار گرفتن در محل تقاطع خطوط ریلی شمالی، جنوبی، شرقی و غربی کشور و نزدیکی آن به آزادراه آزادگان است که همچون کمربندی اطراف شهر تهران،کلیه شاهراه‌های ورودی آن را به دورترین نقاط کشور متصل می‌کند.

در ادامه محمود خطیب، سرپرست معاونت برنامه ریزی و اقتصادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و هیئت همراه با حضور در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب از بخش‌های مختلف ستادی و عملیاتی این شرکت بازدید و از روند انجام فعالیتها در حوزه های کاری مختلف از جمله عملیاتی، برنامه ریزی، بودجه، آموزش، بازرگانی و فناوری اطلاعات و... مطلع گردید.

در این بازدید مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های همکاران در شرکت و شعب تابعه در سخنانی گفت: بحمدالله درشرکت غرب و ۱۶ شعب تابعه با وجود یک تیم منسجم، فعال و با انگیزه و همچنین ظرفیت‌های مطلوبی در جهت ارائه خدمات مناسب به مشتریان و صاحبان کالا در دو حوزه گمرکی و غیر گمرکی وجود دارد با برنامه‌ریزی های هدفمند، ما از آن در امر پذیرش کالا، تخلیه و بارگیری به طور مطلوبی استفاده می نماییم.

در ادامه سرپرست معاونت برنامه ریزی و اقتصادی ستاد مرکزی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات همکاران شرکت غرب، برای تمامی پرسنل شاغل در شرکت و شعب تابعه آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون را از خداوند منان مسئلت نمود.

گفتنی است، در حاشیه این بازدید آقای حکم آبادچی، مشاور محترم مدیرعامل ستاد مرکزی در حوزه ماشین آلات ستاد مرکزی با حضور در محوطه عملیاتی و همچنین تعمیرگاه شرکت غرب از نحوه خدمت‌رسانی ماشین آلات و تجهیزات موجود در این شرکت و همچنین نحوه نگهداری و سرویس این تجهیزات مطلع گردید.



۱ بهمن ۱۴۰۲ ۰۹:۲۵
تعداد کلیک: ۱۷۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500