English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیام تبریک مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت روز جهانی گمرک

پیام تبریک مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت روز جهانی گمرک
«امید حسین ابیانه نظری» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی گمرک، از تلاش‌ها و زحمات بی‌وقفه مجموعه گمرک جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرزبان اقتصادی کشور، قدردانی کرد.


متن این پیام به شرح زیر است:

 گمرک جمهوری اسلامی به‌عنوان مرزبان اقتصادی نقش موثری در وصول درآمدهای دولت و اجرای سیاست‌ها و خط‌‌مشی‌های اقتصادی و بازرگانی دارد و اکنون توجه ویژه دولت و وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی به نقش و جایگاه گمرک در تسهیل، تسریع و توسعه تجارت زمینه را برای ایفای نقش تجاری و اقتصادی در مرزها فراهم نموده است.

بی شک گمرک ایران قدم های بزرگ و مهمی در راستای رونق و توسعه اقتصادی بر پایه معیشت مردم در داخل کشور برداشته است و امید است با تداوم همکاری و هم‌افزایی دو مجموعه بزرگ گمرک جمهوری اسلامی و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، در جهت خدمات‌رسانی به فعالان اقتصادی، تجار، بازرگانان و صاحبان کالا همچون گذشته شاهد توسعه کسب و کار و تحقق برنامه های دولت سیزدهم باشیم.

اینجانب فرصت را غنیمت شمرده، ضمن تبریک روز جهانی گمرک به مرزداران اقتصادی صدیق، امانتدار و پرتلاش گمرکات سراسر کشور؛ تندرستی و توفیق روزافزون ایشان را از ایزد عزوجل خواهانم.


امید حسین ابیانه نظری 
مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره
شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران
۶ بهمن ۱۴۰۲ ۱۴:۲۸
تعداد کلیک: ۳۲۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500