English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تبریک مدیران ارشد شرکت غرب به مدیر و کارکنان گمرک غرب تهران به‌مناسبت روز جهانی گمرک

تبریک مدیران ارشد شرکت غرب به مدیر و کارکنان گمرک غرب تهران به‌مناسبت روز جهانی گمرک
«حمید نجات بخش» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب به همراه «سید سعید صفوی» معاون مالی و سرمایه های انسانی، «مصطفی نصرتی» معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات شرکت، «دانیال رزاقیان» معاون عملیات و امور گمرکی، برخی از مشاوران و مدیران ارشد این شرکت با مدیرکل گمرک غرب استان تهران دیدار و به گفتگو پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، در این دیدار حمید نجات بخش ضمن تبریک روز جهانی گمرک به مدیرکل و کارکنان گمرک غرب استان تهران، پیام تبریک دکتر امید حسین ابیانه نظری، مدیر عامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران را به مدیرکل گمرک غرب ابلاغ نمود.

ایشان با بیان اینکه گمرک کشور یکی از اصلی ترین ارکان اقتصادی کشور می باشد گفت: این روز را میتوان برای تجلیل و گرامی داشت زحمت‌های کارکنان شریف گمرک به نام روز خادمان اقتصادی کشور نامید.

وی همچنین به موضوع لزوم همکاری این شرکت با گمرک اشاره کرد و گفت: گمرک به عنوان یک نهاد حیاتی، حفاظت از منافع جامعه را عهده دار است لذا ما تمام تلاشمان این است که در تمام زمینه ها با گمرک مستقر در منطقه همکاری لازم را داشته و تعامل با گمرک با هدف تسریع کارهای مشتریان و اربابان رجوع را از اصلی ترین اهداف و فعالیت های خود می دانیم.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در ادامه افزود: خدا را شکر با همت تمامی مدیران و همکاران در دو مجموعه که جزو نهادهای مهم دولتی کشور محسوب می گردد، امروز شاهد ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، تجار وصاحبان کالا هستیم. 

درادامه سیروس قهرمانی، مدیرکل گمرک غرب استان تهران نیز ضمن تشکر و قدردانی از توجه و حضور مدیرعامل و مدیران شرکت انبارهای عمومی غرب، روز جهانی گمرک را به تمامی همکاران گمرک درسراسر کشور تبریک عرض نمود و بیان داشت: بحمدالله با تعامل سازنده که با شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب ایجاد شده امیدواریم بتوانیم زمینه خوبی برای فعالیت صاحبان کالا در این منطقه فراهم نماییم و با بکارگیری بهترین روش ها مشتریان و اربابان رجوع را مورد حمایت قرار دهیم.

ایشان افزود: گمرک جمهوری اسلامی ایران و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با شش دهه فعالیت مستمر همواره در کنار هم و یار یکدیگر بودند و ما در این چند سال اخیر بعنوان مرجع قانونی تحویل گیرنده کالا حداکثر تلاش خود را در جهت همکاری و تعامل با شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی داشتیم و امیدواریم در آینده نیز با یکدلی مضاعف، رضایت خداوند متعال و همچنین مشتریان و صاحبان کالا را کسب نماییم. 

در پایان این دیدار از زحمات مدیران و کارکنان گمرک غرب استان تهران با اهداء لوح، گل و شیرینی تقدیر بعمل آمد.


   

۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ۰۹:۱۹
تعداد کلیک: ۲۶۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500